Gå til innhold

bryr antisosiale seg om andre mennesker?


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

eller tror vi bare at vi gjør det?

jeg ble nemlig så hysterisk og fortvilet over å finne at jeg hadde denne diagnosen 4 mnd i barndommen at jeg ble innlagt, og her på avdelingen har jeg møtt en jente som skal skyte overgriperen sin når hun skriver seg ut, og en dame som har minst femti panikkanfall i døgnet og skriker i søvne "måte på til menneskeplageri!!". Det er jo helt forferdelig. Jeg blir så lei meg.

Men jeg trodde ikke vi psykopater ble lei oss. Så tror jeg bare at jeg er det da, for å overbevise meg selv om at jeg ikke er antisosial likevel nå da??

Eller skriver jeg dette bare for å manipulere dere til å tro jeg ikke er antisosial likevel?

HMM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjsssp

Er det ikke deg som har skrevet inn å gnålt så mye om denne helvetes diagnosen du fikk som barn, og som har fått HVOR mange svar som går på at du må drite i den diagnosen og heller bli frisk?

VIL du bli frisk, eller vil du ikke??! Virker som om alt du gjør er å være bitter på denne diagnosen du fikk SOM BARN. HVA er vitsen? Jeg fikk antydet ADHD. Jeg har ikke - NOEN - slike problemer den dag i dag. Jeg hadde reaksjoner på ting som skjedde rundt meg og som var utenfor min kontroll. Skal jeg nå gå og tro jeg har ADHD? Bli sintere og sintere for hvert trekk ved ADHD jeg ikke synes jeg finner hos meg selv den dag i dag?!

GJØR NOE ISTEDET DA?!BLI FRISK, UTDANN DEG, GJØR DITT FOR AT FORELDRE SKAL BLI BEDRE FORELDRE, FÆRRE BARN SKAL LIDE UNDER DET, FLERE KAN BLI FRISKE, SAMFUNNET VÅRT KAN BLI FRISKERE. -DU- HAR LIDD UNDER DET, DA HAR DU GODE FORUTSETNINGER FOR Å GREIE Å UTGJØRE EN POSITIV FORSKJELL FOR FREMTIDEN, BARE DU SNUR PÅ FLISA!!! OK???!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Er det ikke deg som har skrevet inn å gnålt så mye om denne helvetes diagnosen du fikk som barn, og som har fått HVOR mange svar som går på at du må drite i den diagnosen og heller bli frisk?

VIL du bli frisk, eller vil du ikke??! Virker som om alt du gjør er å være bitter på denne diagnosen du fikk SOM BARN. HVA er vitsen? Jeg fikk antydet ADHD. Jeg har ikke - NOEN - slike problemer den dag i dag. Jeg hadde reaksjoner på ting som skjedde rundt meg og som var utenfor min kontroll. Skal jeg nå gå og tro jeg har ADHD? Bli sintere og sintere for hvert trekk ved ADHD jeg ikke synes jeg finner hos meg selv den dag i dag?!

GJØR NOE ISTEDET DA?!BLI FRISK, UTDANN DEG, GJØR DITT FOR AT FORELDRE SKAL BLI BEDRE FORELDRE, FÆRRE BARN SKAL LIDE UNDER DET, FLERE KAN BLI FRISKE, SAMFUNNET VÅRT KAN BLI FRISKERE. -DU- HAR LIDD UNDER DET, DA HAR DU GODE FORUTSETNINGER FOR Å GREIE Å UTGJØRE EN POSITIV FORSKJELL FOR FREMTIDEN, BARE DU SNUR PÅ FLISA!!! OK???!?

For et utrolig ondskapsfult innlegg!! Tror du virkelig folk tar seg sammen fordi du skriker at de skal? Får du noe tilfredsstillelse av å rakke ned på andre?

Jeg synes du skal tenke på hvorfor du angriper noen som spør et helt uskyldig spørsmål (som jeg desverre ikke kan svare på trissh)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om antisosiale bryr seg så mye om andre mennesker. Men jeg tror at DU bryr deg om andre mennesker. Men ble vi ikke enige om å droppe å tenke på den diagnosen, da?

Du har skrevet en del om den tidligere, vet du. Hvorfor er du så veldig opptatt av å rakke ned på deg selv? Syns du skulle prøve å snu litt på det jeg, og telle dine positive egenskaper.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...