Gå til innhold

Kjære kusine


Gjest glad_i_kusina_mi

Anbefalte innlegg

Gjest glad_i_kusina_mi

Jeg ser du lider.

Jeg skulle så gjerne bre en god og varm vinge rundt deg og si at alt vil bli ok igjen. Jeg skulle ha strøket deg over håret og latt deg få grine. Helt til du ikke hadde noen tårer igjen. Du skulle få stole på meg, og se at jeg vil være din venn for evig og alltid. Jeg skulle ha tatt vekk det mørke. Jeg skulle fjerne angsten din. Kaste den langt, langt vekk så den aldri kommer tilbake. Jeg skulle pakke ned tristheten, tomheten og det meningsløse. Pakke de i en eske som blir lukket for godt. Jeg skulle løfte selvbildet ditt, opp dit det fortjener å være. Jeg skulle ha fortalt deg hvor mye du betyr for meg, hvor glad jeg er i deg. Vi skulle ha sittet på toppen av et fjell og sett utover landskapet og føle total fred. Vi skulle kjenne tankene roe seg og redselen forsvninne. Og kjenne våren som kommer for fullt.

Men jeg klarer ikke gi deg det. Skulle så veldig, veldig gjerne.

Uansett; jeg håper at det kommer bedre dager. Og at jeg kan hjelpe deg til å se dem. Men akkurat nå må vi kjempe oss igjennom de mørke dagene, hver for oss. Skulle så veldig gjerne ha hjulpet deg, lille venn!

Glad i deg selv om du gjemmer deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Dette gikk rett inn i hjerte på meg. Er det til meg ifra min kusine????????????++

Det kunne det nemelig vært, lurer..............

Vet hva du strever med, og kan ikke hjelpe, som du sier vi må vi streve hver for oss så lenge.

Ha så god dag som du bare kan.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge frøken Borderline

Kjære Kusine,

takk for omtanken, vit at den varmer. Doktoronline er riktignok ikke mitt favorittforum, men jeg setter veldig stor pris på det du skrev.

Innlegget ditt satte i gang mange følelser i meg, så mange at det er vanskelig å skille dem fra hverandre. Glad i deg også, kusina mi!

Tusen takk nok en gang.

Våren kommer nok i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...