Gå til innhold

Hva er dette?


naina1365380399

Anbefalte innlegg

naina1365380399

I det siste har jeg begynt å skjelve veldig i hendene,og spesielt i beina,følt meg mye kvalm,og svetter lett,dette skjer når jeg er ute blant folk,noe som gjør at jeg ikke tør å gå ut lengre...jeg skjelver så i beina iblant at jeg nesten ikke klarer stå oppreist,og bare må sette meg ned.

Hva er dette for noe?

Blir veldig redd,for det skjer hver gang jeg går ut.

Jeg liker jo ikke å gå ut i første omgang da,men av og til må man jo,men det er kun den siste mnd dette har skjedd,og jeg lurer på hvorfor kroppen min gjør som den gjør,og hva kan jeg gjøre for å stoppe det.

Blir takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

naina1365380399

Kan høres ut som angst.

Bruker du noen medisiner som har skjelvinger som bivirkning?

jeg bruker ikke medisiner som har den bi virkningen,men jeg har fått diagnose angst og depresjon,men har aldri hatt det sånn før,det kom helt plutselig,har vært sånn i overkant av en mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker ikke medisiner som har den bi virkningen,men jeg har fått diagnose angst og depresjon,men har aldri hatt det sånn før,det kom helt plutselig,har vært sånn i overkant av en mnd.

Skulle ønske jeg kunne gitt deg et godt svar, men det kan jeg ikke :/

Er du mer urolig, stressa, angstfylt nå enn før ellers også?

Kan det være at angsten din har skiftet "ansikt" og blitt mer tydelig/sterk?

Det hørtes veldig ubehagelig ut å ha det sånn. Ta dette opp med behandleren din så fort du kan.

Kanskje kan det avhjelpes med medisiner eller avslappingsteknikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naina1365380399

Skulle ønske jeg kunne gitt deg et godt svar, men det kan jeg ikke :/

Er du mer urolig, stressa, angstfylt nå enn før ellers også?

Kan det være at angsten din har skiftet "ansikt" og blitt mer tydelig/sterk?

Det hørtes veldig ubehagelig ut å ha det sånn. Ta dette opp med behandleren din så fort du kan.

Kanskje kan det avhjelpes med medisiner eller avslappingsteknikker.

Takk for at du svarte meg,jeg vet jo ikke selv hva som skjer,skjønner ingenting.Kan angstproblemer bare forandre seg sånn helt plutselig?

Jeg fikk vel diagnosen angst for et par tre år siden,før det var diagnosen depresjon,og nå begge deler.Så det med angst vet jeg ikke så mye om igrunnen,vet bare at jeg ikke liker å være blant fremmede mennesker,ta bussen o.l og at jeg føler meg redd og ensom.Og jeg ble enda mer redd etter denne mnd her,og lurer så på hva som skjer med meg,men jeg får nok ta det opp med legen som du sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du svarte meg,jeg vet jo ikke selv hva som skjer,skjønner ingenting.Kan angstproblemer bare forandre seg sånn helt plutselig?

Jeg fikk vel diagnosen angst for et par tre år siden,før det var diagnosen depresjon,og nå begge deler.Så det med angst vet jeg ikke så mye om igrunnen,vet bare at jeg ikke liker å være blant fremmede mennesker,ta bussen o.l og at jeg føler meg redd og ensom.Og jeg ble enda mer redd etter denne mnd her,og lurer så på hva som skjer med meg,men jeg får nok ta det opp med legen som du sier

Her er noen linker om angst:

http://search.kvasir.no/query?q=angst&what=no

Jeg tror det er lurt av deg å analysere litt rundt når du opplever plagsomme angstsymptomer.

Er det noen ganger du har gått ut hvor du ikke har følt deg så værst?

Hva kan det komme i tilfelle komme av?

Hva er annerledes med din situasjon nå sammenlignet med da du ikke var så plaget?

Har det skjedd mye i det siste i livet ditt?

Jeg håper du finner ut av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

naina1365380399

http://www.helsenytt.no/artikler/angst.html

Denne artikkelen gir en grei forklaring om angst.

Det du beskriver høres ut som et klassisk angstanfall.

*Nå kryper jeg til køys! Fy meg for å sitte oppe hele natta!*

Tusen millioner takk for at du tok deg tid til å hjelpe,jeg setter stor pris på det.

God natt da,og drøm søtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen millioner takk for at du tok deg tid til å hjelpe,jeg setter stor pris på det.

God natt da,og drøm søtt:)

Jeg vet ikke om det var til hjelp, men. Dette er noe jeg ikke kan så mye om.

Ønsker deg lykke til og tvi tvi, du er verken den første eller siste som har slike anfall. Det fins hjelp for det.

Trøst deg med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...