Gjest runej Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Hei Jeg er en mann som etterhvert har begynt å vurdere å tynne ut/fjerne hårveksten, særlig på armer og rygg. Barbering med høvel er det enkleste, men det er mange myter omkring det, som f.eks: økt hårvekst, mørkere hårvekst, skjeggtilstander, osb. Er dette bare tøv som jeg ikke trenger å bry meg om, eller er det noe i det? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Hvis du begynner å barbere deg på slike steder med høvel, så får du ihvertfall fortsette.Når hårene vokser ut igjen etter barbering, vil det bli en slags sjeggvekst til å begynne med, fordi de er kappet tvert av. Høvel til dette bruk er ikke å anfefale, men det skjer jo ikke noe verre enn at du kan slutte med det når som helst. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Skal du unngå mørkere og kraftigere hår, må du fjerne de med laser eller nappe de ut selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.