Gå til innhold

orgasme


Gjest tralala

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen tips om stillinger der det er lettere for jenter å få orgasme?

Jeg har prøvd så mye forskjellig, men jeg får ikke orgasme ved samleie!!!!!

Har fått det med en finger baki og med agurk, er det noen som har flere råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som har noen tips om stillinger der det er lettere for jenter å få orgasme?

Jeg har prøvd så mye forskjellig, men jeg får ikke orgasme ved samleie!!!!!

Har fått det med en finger baki og med agurk, er det noen som har flere råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel lettere å få orgasme alene enn sammen med en partner. Dette kommer av at en da gjør alt riktig, en strammer de rette musklene, tenker de rette tankene, blir stimulert på den rette måten uten forstyrrelser av andre slag, osv, osv....og ikke minst tør å gi av seg selv, uten å holde noe tilbake.

Men det du kan forsøke er å stimulere deg selv, mens du har samleie. Hvilken stilling du bør velge er det bare du som vet, for det som passer en annen behøver ikke å passe deg.

Bruk den stillingen du synes er mest opphissende og stimulerende og ta på deg selv samtidig, så kanskje du oppnår orgasme.

Lykke til:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel lettere å få orgasme alene enn sammen med en partner. Dette kommer av at en da gjør alt riktig, en strammer de rette musklene, tenker de rette tankene, blir stimulert på den rette måten uten forstyrrelser av andre slag, osv, osv....og ikke minst tør å gi av seg selv, uten å holde noe tilbake.

Men det du kan forsøke er å stimulere deg selv, mens du har samleie. Hvilken stilling du bør velge er det bare du som vet, for det som passer en annen behøver ikke å passe deg.

Bruk den stillingen du synes er mest opphissende og stimulerende og ta på deg selv samtidig, så kanskje du oppnår orgasme.

Lykke til:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Prøv en vibrator mens du har samleie med vennen din. Bruk den mot klitorisområdet, se om det kan hjelpe.Eller bruk fingrene på deg selv mens han er inne i deg.Eller han kan stikke fingre inn i din anus mens han er i skjeden din med penis.

Kombinasjonen av mange teknikker kan være nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Prøv en vibrator mens du har samleie med vennen din. Bruk den mot klitorisområdet, se om det kan hjelpe.Eller bruk fingrene på deg selv mens han er inne i deg.Eller han kan stikke fingre inn i din anus mens han er i skjeden din med penis.

Kombinasjonen av mange teknikker kan være nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er som regel lettere å få orgasme alene enn sammen med en partner. Dette kommer av at en da gjør alt riktig, en strammer de rette musklene, tenker de rette tankene, blir stimulert på den rette måten uten forstyrrelser av andre slag, osv, osv....og ikke minst tør å gi av seg selv, uten å holde noe tilbake.

Men det du kan forsøke er å stimulere deg selv, mens du har samleie. Hvilken stilling du bør velge er det bare du som vet, for det som passer en annen behøver ikke å passe deg.

Bruk den stillingen du synes er mest opphissende og stimulerende og ta på deg selv samtidig, så kanskje du oppnår orgasme.

Lykke til:-))))

jeg får orgasme når kjæresten min slikker klitorisen min d er den beste følelsen jeg har hatt og kommere til å ha..(kanskje bedre med samleie,men..:!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel lettere å få orgasme alene enn sammen med en partner. Dette kommer av at en da gjør alt riktig, en strammer de rette musklene, tenker de rette tankene, blir stimulert på den rette måten uten forstyrrelser av andre slag, osv, osv....og ikke minst tør å gi av seg selv, uten å holde noe tilbake.

Men det du kan forsøke er å stimulere deg selv, mens du har samleie. Hvilken stilling du bør velge er det bare du som vet, for det som passer en annen behøver ikke å passe deg.

Bruk den stillingen du synes er mest opphissende og stimulerende og ta på deg selv samtidig, så kanskje du oppnår orgasme.

Lykke til:-))))

jeg får orgasme når kjæresten min slikker klitorisen min d er den beste følelsen jeg har hatt og kommere til å ha..(kanskje bedre med samleie,men..:!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...