Gjest Sol75 Skrevet 20. november 2000 Del Skrevet 20. november 2000 Jeg var for en tid tilbake hos legen for å teste meg for kjønnsykdommer. Legen jeg var hos sa jeg ville få beskjed om noe var galt. Det gikk ca 1,5 mnd så fikk jeg tlf fra en annen lege på samme legesenter om att jeg hadde klamydia. De sa de hadde prøvd å få tak i meg, men jeg har ikke motatt noe skriftlig og ei heller noen tlf. Hva kan ha skjedd her? Jeg dro til legen dagen etter og fikk resept på Azitromax. Han sa jeg skulle komme tilbake om 2 uker og teste meg på nytt for å sjekke om jeg hadde blitt kvitt klamydian. Fant også ut att jeg var gravid senere denne dagen, ved å ta en hjemmetest. Azitromax er jo ikke bra for gravide, så jeg dro til en annen lege dagen etter for å få en ny resept. Av han fikk jeg en respeten Ery-Max, Denne legen mente jeg burde teste meg ca 3-4 uker etter kuren, altså 1 til 2 uker etter, enn det den første legen sa, Hvem har rett? Jeg har også vært gravid før, men fikk da svangerskap utenfor livmoren, Legen som opererte meg sa jeg hadde 50% sjangse til å få det igjen, om dette er tilfelle når vil jeg begynne å kjenne smertene på svangerskap utenfor livmoren da? Håper dere kan svare meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10213-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sol75 Skrevet 20. november 2000 Del Skrevet 20. november 2000 Jeg var for en tid tilbake hos legen for å teste meg for kjønnsykdommer. Legen jeg var hos sa jeg ville få beskjed om noe var galt. Det gikk ca 1,5 mnd så fikk jeg tlf fra en annen lege på samme legesenter om att jeg hadde klamydia. De sa de hadde prøvd å få tak i meg, men jeg har ikke motatt noe skriftlig og ei heller noen tlf. Hva kan ha skjedd her? Jeg dro til legen dagen etter og fikk resept på Azitromax. Han sa jeg skulle komme tilbake om 2 uker og teste meg på nytt for å sjekke om jeg hadde blitt kvitt klamydian. Fant også ut att jeg var gravid senere denne dagen, ved å ta en hjemmetest. Azitromax er jo ikke bra for gravide, så jeg dro til en annen lege dagen etter for å få en ny resept. Av han fikk jeg en respeten Ery-Max, Denne legen mente jeg burde teste meg ca 3-4 uker etter kuren, altså 1 til 2 uker etter, enn det den første legen sa, Hvem har rett? Jeg har også vært gravid før, men fikk da svangerskap utenfor livmoren, Legen som opererte meg sa jeg hadde 50% sjangse til å få det igjen, om dette er tilfelle når vil jeg begynne å kjenne smertene på svangerskap utenfor livmoren da? Håper dere kan svare meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10213-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-53460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 21. november 2000 Del Skrevet 21. november 2000 Til Sol75 Jeg skal ikke uttale meg spesielt om årskaken til ditt sene svar, men det kan skyldes de nevnte årsaker, evt kan det ha blitt forlagt i gal bunke etc. Dessverre skjer slike ting innimellom! Tidspunkt for ny test- hvis dette blir ansett nødvendig- vil kunne variere noe. Det bygger ofte på skjønn og egen erfaring. Smerter ved svangerskap utenfor livmor vil kunne gi symptomer 1-3 uker etter uteblivende mens., i noen tilfeller også senere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10213-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-47153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 21. november 2000 Del Skrevet 21. november 2000 Til Sol75 Jeg skal ikke uttale meg spesielt om årskaken til ditt sene svar, men det kan skyldes de nevnte årsaker, evt kan det ha blitt forlagt i gal bunke etc. Dessverre skjer slike ting innimellom! Tidspunkt for ny test- hvis dette blir ansett nødvendig- vil kunne variere noe. Det bygger ofte på skjønn og egen erfaring. Smerter ved svangerskap utenfor livmor vil kunne gi symptomer 1-3 uker etter uteblivende mens., i noen tilfeller også senere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10213-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-54029 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.