nanna Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Hehe - ja, du kan så si. Kom akkurat hjem fra jobb, og sitter og samler mot til å starte på ryddingen. *puh* Står til? 0 Siter
Zirine Skrevet 25. april 2003 Forfatter Skrevet 25. april 2003 Hehe - ja, du kan så si. Kom akkurat hjem fra jobb, og sitter og samler mot til å starte på ryddingen. *puh* Står til? Jeg? Ja, nei - jeg sitter nå bare her og henger Er fullstendig alene i huset og nyter det. Her er ikke kø på dass, stereoanlegget blir behandlet av MINE fingre - og jeg åpnet meg nettopp en pils. Nå er det helg - og nei, jeg skal IKKE vaske 0 Siter
nanna Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Jeg? Ja, nei - jeg sitter nå bare her og henger Er fullstendig alene i huset og nyter det. Her er ikke kø på dass, stereoanlegget blir behandlet av MINE fingre - og jeg åpnet meg nettopp en pils. Nå er det helg - og nei, jeg skal IKKE vaske Nei, det er jo så rent og pent hos dere fra før, så... *drikker cola light* 0 Siter
Zirine Skrevet 25. april 2003 Forfatter Skrevet 25. april 2003 Nei, det er jo så rent og pent hos dere fra før, så... *drikker cola light* Det der var ironi, ikke sant? 0 Siter
nanna Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Det der var ironi, ikke sant? Hva mener du? *dådyrblikk* Skål! 0 Siter
Zirine Skrevet 25. april 2003 Forfatter Skrevet 25. april 2003 Hva mener du? *dådyrblikk* Skål! Ikkeno Skål! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.