Gå til innhold

Noen som har det som meg her?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet ikke helt hva jeg driver med... men begynner å bli veldig desperat, desperat etter hjelp eller noen å snakke med. Jeg var sammen med en gutt i 3 år, men d er 2 år siden nå. Det var 3 vonde år! jeg klarer hverken glemme eller fortelle noen om det! Hadde en kjæreste som sa han skulle hjelpe meg osv, men etter en uke maste han om jeg snart kunne gi meg med å tenke på det som hadde skjedd. Nå har jeg ny kjæreste som jeg har det utrolig fint med. Men det som skjedde for 2 år siden gnager hver dag. Føler at han jeg er sammen med begynner å bli lei og syns d blir mye. Men jeg trenger noen å snakke med. Har det så vondt!! Det tok 3 år å komme ut av det forholdet til han dusten. Jeg ble totalt hjernevasket, banket og ufrivillig sex! Først etter 3 år skjønnte jeg hva som skjedde, jeg hadde trodd alt var riktig, at jeg fortjente dette.

Dette blir en lang historie, alt jeg lurer på er om det er noen som har hatt liknende problemer. Som har kommet inn i et forhold som jeg har hatt?? Jeg føler at fordi vi "var sammen" teller det ikke som voldtekter, og at da bryr ingen seg om det. Noen som har det som meg her???

Klemklem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102284-noen-som-har-det-som-meg-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...