Gå til innhold

Johimbin eng. Yohimbine


roarme

Anbefalte innlegg

Jeg har liggende en boks med johimbin 5 mg tabletter.

Kjæresten min har lenge hatt interesse for å prøve disse tablettene, de brukes egentlig mot impotens hos menn, men har også andre effekter så vidt jeg vet.

Hun er helt frisk og rask, så jeg lurer på om hun kan ta dette stoffet? Det er mye forskjellig informasjon om det på internett foreks. så står det at stoffet var egentlig beregnet på kvinnens sexlyst, men nå nettopp leste jeg en annen plass at kvinner ikke må ta dette medikamentet. Muligens det gjaldt bare når de er gravide eller ammer, jeg vet ikke helt. Hun har nettopp sluttet på P-piller for å prøve dette medikamentet, men jeg er litt usikker på om hun kan, om det vil ha noe effekt på sexlysten, samtidig er jeg litt usikker på doseringen.

Ifølge annen info. jeg fant brukes midlet for å kurere mannlig impotens, men var egentlig beregnet på kvinnens sexlyst.

Jeg vet at det er et naturmiddel, fra barken av et tre.

Kan hun bruke dette med henblikk på mer sexlyst, og hvilken dosering bør følges?

Hun er 22 år.

Vennlig hilsen

Roarme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har liggende en boks med johimbin 5 mg tabletter.

Kjæresten min har lenge hatt interesse for å prøve disse tablettene, de brukes egentlig mot impotens hos menn, men har også andre effekter så vidt jeg vet.

Hun er helt frisk og rask, så jeg lurer på om hun kan ta dette stoffet? Det er mye forskjellig informasjon om det på internett foreks. så står det at stoffet var egentlig beregnet på kvinnens sexlyst, men nå nettopp leste jeg en annen plass at kvinner ikke må ta dette medikamentet. Muligens det gjaldt bare når de er gravide eller ammer, jeg vet ikke helt. Hun har nettopp sluttet på P-piller for å prøve dette medikamentet, men jeg er litt usikker på om hun kan, om det vil ha noe effekt på sexlysten, samtidig er jeg litt usikker på doseringen.

Ifølge annen info. jeg fant brukes midlet for å kurere mannlig impotens, men var egentlig beregnet på kvinnens sexlyst.

Jeg vet at det er et naturmiddel, fra barken av et tre.

Kan hun bruke dette med henblikk på mer sexlyst, og hvilken dosering bør følges?

Hun er 22 år.

Vennlig hilsen

Roarme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Yohimbin skal i følge erfaring i første rekke hjelpe menn med potensvansker.

Men det er ikke verre enn at kvinnen kunne prøve det, nærmest for å se virkningen av det med tanke på seksuell lyst.

Det er neppe noe i veien for at hun prøver det, så sant hun er frisk og oppegående. 5 mg tabletter er det vanlige. Yohimbin kan kjøpes på enkelte apotek. Det er ganske billig i anskaffelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Yohimbin skal i følge erfaring i første rekke hjelpe menn med potensvansker.

Men det er ikke verre enn at kvinnen kunne prøve det, nærmest for å se virkningen av det med tanke på seksuell lyst.

Det er neppe noe i veien for at hun prøver det, så sant hun er frisk og oppegående. 5 mg tabletter er det vanlige. Yohimbin kan kjøpes på enkelte apotek. Det er ganske billig i anskaffelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...