Gå til innhold

Meningsløst


forbrenner

Anbefalte innlegg

Virker som alt går i sirkel.

Ingenting forandrere seg.

Jeg vet at jeg ikke bare skal vente på at det skal forandre seg, men jeg orker ikke noe.

Vil bare forsvinne.

Meningsløst.

Orker ikke gjøre noe.

Orker ikke si hvordan jeg har det.

Vet ikke hvordan jeg skal ordlegge meg heller.

Psyken spør jo,jeg vil ikke si hva jeg egentlig tenker på.

Klarer ikke.

Og jeg vet jo,at han ikke er tankeleser(de finnes jo ikke, I know that).

Nytter ikke si noe,

for ingenting hjelper.

Slik har det vært i over 5 år nå. Nå er jeg hjemme, bedre enn å være innlagt det er det, men det gjør like vondt for det.

Tårene presser på. Jeg nekter dem renne. De kan ikke det nå. Orker ikke flere spørsmål.

Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg synes at det av og til kan være godt å skrive ned hvordan jeg har det. Dersom du har en dagbok eller noe sånn, eller du kan skrive "brev" til psykologen. Så kan du ta det frem senere å lese det og vurdere det eller du kan gi det til psyken på neste møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det av og til kan være godt å skrive ned hvordan jeg har det. Dersom du har en dagbok eller noe sånn, eller du kan skrive "brev" til psykologen. Så kan du ta det frem senere å lese det og vurdere det eller du kan gi det til psyken på neste møte.

Ja, har noen ganger skrevet brev og levert, skriver noen av tankene,men aldri de som gjør mest vondt.

Men jeg er mer en som holder ting for meg selv, for at ikke andre skal ødlegge for meg., om du skjønner?

(egoistisk tankegang sikkert)

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Ja, har noen ganger skrevet brev og levert, skriver noen av tankene,men aldri de som gjør mest vondt.

Men jeg er mer en som holder ting for meg selv, for at ikke andre skal ødlegge for meg., om du skjønner?

(egoistisk tankegang sikkert)

Takk for svar.

Det er vel ingen egoistisk tankegang. Vi har vel alle vært redde for å få slengt i ansiktet det som vi i vår enfoldighet var så "dumme" å fortelle noen i fortrolighet. Jeg er spesialist i det. Jeg er så spontan og tenker skjelden over hva jeg gjør før det er for sent. Så gammel som jeg er nå burde jeg ha lært - men.

Det jeg mente er at du kan skrive tankene dine ned for deg selv. Det er ikke dermed sagt at du skal levere dette ifra deg. Når du har slik brainstorming så blir jo innholdet veldig rotete og sikkert umulig for en utenforstående å forstå i alle fall. En dagbok foreslår jeg for de hemmeligste tankene dine.

Som en begynnelse kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kizza1365380506

Ja, har noen ganger skrevet brev og levert, skriver noen av tankene,men aldri de som gjør mest vondt.

Men jeg er mer en som holder ting for meg selv, for at ikke andre skal ødlegge for meg., om du skjønner?

(egoistisk tankegang sikkert)

Takk for svar.

Innlegget var til deg, ikke til meg selv! Glemte å rette tittelen, sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget var til deg, ikke til meg selv! Glemte å rette tittelen, sorry.

Mange som glemmer overskriften.Gjort det selv en del ganger,så jeg skjønte det.

Prøver skrive.Men blir lite pga jeg har for lite tiltak også til det..

Men takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner så godt hvordan du har det. Du fortjener det virkelig ikke!!!!! Jeg har ingen tryllestav eller geniale løsninger på lager for deg, desverre.

Ting tar tid, heter det. Og det er så sant. Du må bare prøve. Forsøk å si litt... Si at du er lei av den destruktive sirkelen du lever i.

Vet hvordan det er å ikke klare prate. Jeg vet.

Kan ikke gi deg noe annet en en stoooooooor klem *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner så godt hvordan du har det. Du fortjener det virkelig ikke!!!!! Jeg har ingen tryllestav eller geniale løsninger på lager for deg, desverre.

Ting tar tid, heter det. Og det er så sant. Du må bare prøve. Forsøk å si litt... Si at du er lei av den destruktive sirkelen du lever i.

Vet hvordan det er å ikke klare prate. Jeg vet.

Kan ikke gi deg noe annet en en stoooooooor klem *klemme*

Takk for klemmern.

*reklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Skrev ikke det av selvmedlidenhet eller noe, hvis noen oppfatter det slik.

Beklager.

Jeg oppfattet det iallefall ikke slik, mer som ett hjertesukk. Er det ikke derfor vi er her da? For å gi deg litt støtte, selv om det ikke alltid er til så stor hjelp. Men vi prøver da.

Hver sin gang dette hvet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nekt tårene å renne. Det er forløsende, så føler du deg så mye bedre etterpå.

Har et dikt om sorg og nedfrosne følelser, dersom det kan hjelpe.

Tro ikke frosten som senker

en fred av sne i ditt hår.

Alltid er det på jorden et

sted tidlig vår.

Tro ikke mørket når lyset går

ned i skumringens fang.

Alltid er det på jorden et sted,

soloppgang.

(André Bjerke).

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppfattet det iallefall ikke slik, mer som ett hjertesukk. Er det ikke derfor vi er her da? For å gi deg litt støtte, selv om det ikke alltid er til så stor hjelp. Men vi prøver da.

Hver sin gang dette hvet du!

Takk.

Tror også det var derfor jeg skrev det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjære vennen min...

Gjør vondt å lese ordene dine... Det er som å høre mine egne ord som surrer inni hodet mitt... Som jeg ikke orker å sette ord på og slippe ut... Gjemmer meg bare i leiligheten og håper og ønsker bare å forsvinne...

Tenker mye på deg. Liker deg. Selv om jeg aldri har møtt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

*holder godt og lenge rundt vennen min*

Hjertet mitt blør for deg. Du er så FLOTT og herlig en person!! Det vet jeg, for jeg har "sett"deg, så jeg VET. Mitt høyeste ønske er faktisk at du skal få det godt, bli frisk og virkelig få se at livet ikke er meningsløst. Dessverre så er jeg ikke hos deg fysisk, men ta hånden min, så kan vi gå sammen likevel. Du er i tankene mine og i hjertet mitt.. hele tiden. Ikke glem det, go'jenta mi!! Du er så verdifull og god bare fordi du er den du er. Bare fordi du er til! Blir glad jeg når jeg tenker på at jeg har fått lov til å bli litt kjent med deg. Derfor blir sorgen så uendelig stor når jeg vet hvordan du sliter sånn!! Hele tiden!! Håper du en dag skal bli sterk nok til å ta frem viljen til å overleve.. "komme frem i lyset" istedenfor å ville forsvinne.. kunne smile og le fordi du har lyst og klarer.. og ikke minst, fordi du har klart og sluppet FRI fra alt det vonde som holder deg nede. Det ønsker jeg for deg, kjære vennen min.

P.S. La meg få være engelen din.. du vet..

Veldig, veldig glad i deg, og jeg slipper deg ALDRI!

Hjerteklemmer fra ho som har blitt så uendelig glad i deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...