Gå til innhold

Sår inni meg


Utafor

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå, alt føles så kaotisk. Å bli avvist og skjelt ut er normalt, men jeg føler meg ødelagt innvenndig. Det eneste mennesket jeg bryr meg skikkelig om vil ikke ha noe mer med meg å gjøre.. Føler meg veldig alene og har grått konstant i 2 døgn nå. Får ikke sove, våkner opp med hjertebank og angst etter noen minutter søvn. Klokka snegler seg avgårde og alt virker så meningsløst. Inni meg føler jeg det som jeg har et stort kjøttsår som gnager seg stadig videre. Og det er ingenting jeg kan gjøre fra eller til. Føler meg så hjelpesløs. Kan ikke tvinge et annet menneske til å forbli en del av livet mitt. Kan ikke tvinge vedkommede til å snakke med meg, prøve å finne en løsning. Alt føles så ødelagt.

(Ja, jeg vet at jeg tenker irrasjonelt nå.. men jeg er hysterisk, sliten og livredd for morgendagen, neste time, neste minutt osv..)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fallen_engel

åå veit akkurat hvordan det er.. nøyaktig for å si det sånt.. selv om jeg er i elendig form selv akkurat nå.. laaangt nede i gropa mi igjen..

gikk slik som deg i flere uker jeg.. viste ikke hva jeg gjorde.. før jeg kom meg til legen.. og han putta meg på medesiner igjen.. og det var jo såå stort løft må jeg si.. (ironi)

har du noeno å snakke med?

jeg fikk høre at grunnen til at jeg ikek sov var at jeg tenkte for mye.. på andre, meg selv osv.. og det gjør jeg jo oxo nå.. selv om de dumme medesinene hjelper meg å sove et par timer..

få klarert hodet ditt.. få det ned på papir eller noe..

skriv det ned.. få det ut!

lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå veit akkurat hvordan det er.. nøyaktig for å si det sånt.. selv om jeg er i elendig form selv akkurat nå.. laaangt nede i gropa mi igjen..

gikk slik som deg i flere uker jeg.. viste ikke hva jeg gjorde.. før jeg kom meg til legen.. og han putta meg på medesiner igjen.. og det var jo såå stort løft må jeg si.. (ironi)

har du noeno å snakke med?

jeg fikk høre at grunnen til at jeg ikek sov var at jeg tenkte for mye.. på andre, meg selv osv.. og det gjør jeg jo oxo nå.. selv om de dumme medesinene hjelper meg å sove et par timer..

få klarert hodet ditt.. få det ned på papir eller noe..

skriv det ned.. få det ut!

lykke til...

Takk for tilbakemelding. Jeg tror også grunnen til at jeg sover dårlig er at jeg tenker for mye. Analyserer. Hva kunne jeg ha gjort anderledes? Hvorfor roter jeg alltid til? Osv. Jeg har ingen å snakke med , tror det er litt av grunnen til at jeg er hysterisk og ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Jeg vet innerst inne at dette er noe alle gjennomgår iblant, men jeg takler det så fantastisk dårlig. Begynner du å øyne lyset i tunellen din? Håper det går bedre med deg..

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...