Gå til innhold

legge på seg av fontex


Gjest cerruti 1881

Anbefalte innlegg

Gjest cerruti 1881

Jeg har brukt fontex i et halvt år. I begynnelsen mistet jeg matlysten, men dette avtok etter hvert.

Nå føler jeg at jeg har fått en god del ekstra kg siden oppstarten. Dobbelt hake og skikkelig ringer på mage og rygg..

Lurer jeg meg selv ved å tro at dette kan ha noe med fontexen å gjøre??

Har lyst til å slutte på hele dritten, hjelper jo ikke mot depresjonen uansett.

Noen erfaringer ute å går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Har ingen erfaring med fontex, men jeg legger på meg av antidepresiva ja. Helt garantert. Første gang jeg begynte med det la jeg på meg 25 kg. Legene sier at det ikke hadde noe med medisinene å gjøre, men det hadde det. Når jeg sluttet med dem gikk jeg sakte men sikkert ned 8 kg på ett år. Nå har jeg begynt på en ny omgang med tabletter og nå ser jeg at vektnålen kryper oppover igjen sakte men sikkert.

Nå tar jeg eplesidereddik sammen med middagen og håper deg stopper vektøkingen om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trientali

av fontex merket jeg ingen vektøkning, men merket noe rart med efexor. etter første gang jeg sluttet med det gikk matlysten i taket, og la på meg 10 kg. begynte igjen og jeg gikk ned like mye. nå har jeg sluttet igjen, og kiloene ser ut til å komme tilbake dessverre. ad tror jeg gjør mye rart med kroppen som ikke er bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

av fontex merket jeg ingen vektøkning, men merket noe rart med efexor. etter første gang jeg sluttet med det gikk matlysten i taket, og la på meg 10 kg. begynte igjen og jeg gikk ned like mye. nå har jeg sluttet igjen, og kiloene ser ut til å komme tilbake dessverre. ad tror jeg gjør mye rart med kroppen som ikke er bra....

La du på deg ETTER seponering av Efexor?

Det fikk meg til å tenke litt.

Først brukte jeg Cipramil. Opp 25 kg. Gikk ned bare et par kg. Greide ikke mer.

Så begynte jeg på Efexor. Da greide jeg lett og raskt å gå ned ytterligere 5 kg. (Alle monner drar) Regnet med at det hadde noe med Efexor å gjøre.

Den vekten hadde jeg i de åra jeg brukte Efexor. Sluttet på Efexor for et år siden, og nå har jeg lagt på meg 10 kg i løpet av dette året!!!

Kanskje det rett å slett er noe pille greier som har gjordt det da? Hjelp!

Ikke nok at en legger på seg ved pillebruk, men en legger på seg etter seponering også. Hmmm.

Men det stemmer jo med det du fortalte!

Det jeg lurer på er om disse 'pille-kiloene' sitter bedre fast i kroppen enn 'mat-kiloer'? Før så kunne jeg gå ned noen kilo uten problemer. La som regel på meg om vinteren og taok dem av på våren. Nå er det kul umulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trientali

La du på deg ETTER seponering av Efexor?

Det fikk meg til å tenke litt.

Først brukte jeg Cipramil. Opp 25 kg. Gikk ned bare et par kg. Greide ikke mer.

Så begynte jeg på Efexor. Da greide jeg lett og raskt å gå ned ytterligere 5 kg. (Alle monner drar) Regnet med at det hadde noe med Efexor å gjøre.

Den vekten hadde jeg i de åra jeg brukte Efexor. Sluttet på Efexor for et år siden, og nå har jeg lagt på meg 10 kg i løpet av dette året!!!

Kanskje det rett å slett er noe pille greier som har gjordt det da? Hjelp!

Ikke nok at en legger på seg ved pillebruk, men en legger på seg etter seponering også. Hmmm.

Men det stemmer jo med det du fortalte!

Det jeg lurer på er om disse 'pille-kiloene' sitter bedre fast i kroppen enn 'mat-kiloer'? Før så kunne jeg gå ned noen kilo uten problemer. La som regel på meg om vinteren og taok dem av på våren. Nå er det kul umulig!

ja det får meg til å tenke ganske alvorlig på det, og hvilke bivirkninger slike medisiner egentlig gjør. Egentlig skulle jeg jo ha lagt på meg i forbindelse med de to gangene jeg startet med med. men jeg la på meg da jeg sluttet...opp 10 kg. ned 10 kg ved start igjen, og nå ca. det samme opp...

raste opp i vekt de ukene etter jeg sluttet, og ikke over et år slik du sier. hovedgrunnen er vel fordi matlysten har gått helt i taket....For min del så vet jeg jo at det er pillene som har skylden, men vet ikke hvordan det er for andre.....

og vet ikke om disse pille-kiloene sitter bedre fast. Vet at hvis jeg begynner på efexor så går jeg ned de samme kiloene, fordi matlysten min blir borte...men jeg kan jo ikke akkurat bruke det som et slankemiddel iom at de gir så mange andre dårlige bivikninger. Det med vekta var det eneste positive faktisk, men det bidra jo bare mer til spiseforstyrrelsen....

skal la være å spise så mye, og håpe at matlysten slutter å ta sånn overhånd snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...