Gå til innhold

ett tomrom, som ikke kan fylles...


natemor1365380512

Anbefalte innlegg

natemor1365380512

Kjære svogeren min!..

Du har etterlatt deg et tomrom inni meg, og mange andre...Ingen er sur på deg for det du gjorde, men vi står igjen med så mange spørsmål vi ikke får svar på..

Vi viste du slet og du og søstra mi hadde deres problemer....men du er fremdeles i våre tanker!!..vi kommer aldri til å glemme deg!...

'***********************

Svogeren min tok livet sitt forige tirsdag...begravelsen var nå på fredag....den mest gruomme dagen i mitt liv hittil....men er likevell glad jeg dro ned dit, og var med....tror jeg hadde angret hvis jeg ikke kom......stakkars søstra mi, hu har blitt så innmari tynn,...så sliten ut....

det ligger en laaang historit bak alt sammen.....orker ike fortelle det nå.....

men jeg har det forholdsvis bra nå, tror begravelsen "gjorde godt"......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker på både deg og de øvrige i familien.

Broren min tok livet sitt i fjor. Det var utrolig tøft... og tidvis_er_ det også tøft nå. Men, vet du, alt _blir_ lettere med tiden.

Ta vare på deg og dine. Prøv å sov om natten og spis mat. Begge deler trengs for å samle krefter.

For sorg er slitsomt, og tar mye tid. Tiden jobber dog _med_ dere, og ikke mot dere.

God klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...