Gå til innhold

Ulv I faarikaal og Sør

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg forstår godt at du sletter noe, men jeg synes det er betenkelig at man skal få bedrive slike hat-kampanjer mot diverse folkegrupper på DOL.

"Bildet av grisen på sykehuset historien" var én person som skrev et brev og spurte om de kunne bytte grisen mot et annet bilde.

Dette blir fremstilt som om "muslimer vil forby nordmenn å ha bilder av griser".

Det er bare unødvendig å lage store konflikter ut av et enkelt og høflig brev til et sykehus.

Her VIL man lage "krig med muslimene" for å hindre integrasjon.

Og slike innlegg kommer hver eneste helg.

Med vennlig hilsen

• 2 uker senere...
Gjest IngenLurerDenneGutten

Hei,

Jeg forstår godt at du sletter noe, men jeg synes det er betenkelig at man skal få bedrive slike hat-kampanjer mot diverse folkegrupper på DOL.

"Bildet av grisen på sykehuset historien" var én person som skrev et brev og spurte om de kunne bytte grisen mot et annet bilde.

Dette blir fremstilt som om "muslimer vil forby nordmenn å ha bilder av griser".

Det er bare unødvendig å lage store konflikter ut av et enkelt og høflig brev til et sykehus.

Her VIL man lage "krig med muslimene" for å hindre integrasjon.

Og slike innlegg kommer hver eneste helg.

Med vennlig hilsen

Pføy disse muslimene:-((

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jepp. Jeg har mange meninger om dette temaet, jeg har familie som er gifte med muslimer. På 70-tallet hadde vi en del muslimer på Jernverket i Mo.

Jeg har lest koranen og et par bøker om kulturen og religionen. Det er to ulike forfattere : motstandere og forkjempere/ forkynnere. Forkjemperne kjører slalom i tekstene for å unngå de negative tekstene, mens motstanderne leter opp det negative. Det er to ulike verdener de beskriver.

Gjest IngenLurerDenneGutten

Jeg har lest koranen og et par bøker om kulturen og religionen. Det er to ulike forfattere : motstandere og forkjempere/ forkynnere. Forkjemperne kjører slalom i tekstene for å unngå de negative tekstene, mens motstanderne leter opp det negative. Det er to ulike verdener de beskriver.

Så langt er jeg ikke kommet:-) Men jeg er blitt fortørna noen ganger - ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...