pizzamaskin Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har et ganske sjenerende og litt merkelig problem.. Alt jeg tar på eller bruker med hendene, får en slags film med fett eller noe (Kan sammenlignes med den type avfall man får under neglene hvis man klør seg mye). Jeg forstår at dette er helt normalt, men det forekommer mye sterkere hos meg. Hvis jeg vasker hendene mine skikkelig godt, og bruker datamaskinen i en halvtime til en time, så har det allerede kommet ringer med avfall på musen der jeg har hatt fingrene. Det forekommer også på armlenene på skinnstolen min. Jeg har aldri møtt noen andre som har det samme problemet. Dette kan være ganske problematisk; hvis jeg venter besøk, så må jeg rense nesten alle bruksgjenstandene mine, og får jeg "overraskelsesbesøk" så har jeg fått mange merkelige og litt halv-sjokkerte uttrykk når de ser instrumentene og datautstyret mitt. Jeg har ganske tørr hud, kan dette ha noe med saken å gjøre? Ellers aner jeg ikke hva det kan komme av. Jeg nevnte det til legen min, men jeg hadde vansker for å få fram hvor ille det var, så han sa det var ikke noe å uroe seg over. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102542-hud-avfall/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.