Gå til innhold

Hud-"avfall"?

Anbefalte innlegg

Jeg har et ganske sjenerende og litt merkelig problem.. Alt jeg tar på eller bruker med hendene, får en slags film med fett eller noe (Kan sammenlignes med den type avfall man får under neglene hvis man klør seg mye).

Jeg forstår at dette er helt normalt, men det forekommer mye sterkere hos meg. Hvis jeg vasker hendene mine skikkelig godt, og bruker datamaskinen i en halvtime til en time, så har det allerede kommet ringer med avfall på musen der jeg har hatt fingrene.

Det forekommer også på armlenene på skinnstolen min. Jeg har aldri møtt noen andre som har det samme problemet.

Dette kan være ganske problematisk; hvis jeg venter besøk, så må jeg rense nesten alle bruksgjenstandene mine, og får jeg "overraskelsesbesøk" så har jeg fått mange merkelige og litt halv-sjokkerte uttrykk når de ser instrumentene og datautstyret mitt.

Jeg har ganske tørr hud, kan dette ha noe med saken å gjøre? Ellers aner jeg ikke hva det kan komme av. Jeg nevnte det til legen min, men jeg hadde vansker for å få fram hvor ille det var, så han sa det var ikke noe å uroe seg over.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102542-hud-avfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...