Gå til innhold

Canesten


Gjest Frkvetikke

Anbefalte innlegg

Gjest Frkvetikke

Jeg prøver nå canesten for første gang, både krem og piller.Så puttet jeg inn den første pillen i går kveld, så kom den ut igjen i løpet av dagen i dag!

Skal det være slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frkvetikke

Jeg prøver nå canesten for første gang, både krem og piller.Så puttet jeg inn den første pillen i går kveld, så kom den ut igjen i løpet av dagen i dag!

Skal det være slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var den i biter eller var den hel?

Det kan hende du ikke puttet den langt nok inn. Men jeg har selv erfart at det kommer litt ut igjen. Men det er i biter kan man si.

Men tror det skal være slik at det kommer litt ut. Vagetorien blir jo ikke tatt opp i skjeden å ført rundt i kroppen. Den er jo lokalvirkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var den i biter eller var den hel?

Det kan hende du ikke puttet den langt nok inn. Men jeg har selv erfart at det kommer litt ut igjen. Men det er i biter kan man si.

Men tror det skal være slik at det kommer litt ut. Vagetorien blir jo ikke tatt opp i skjeden å ført rundt i kroppen. Den er jo lokalvirkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg vil tro at det virksomme stoffet er absorbert på den tid som er gått og det bare er 'kapselen' som er kommet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg vil tro at det virksomme stoffet er absorbert på den tid som er gått og det bare er 'kapselen' som er kommet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...