Gå til innhold

Livet er dritt


mcdoo

Anbefalte innlegg

Hva skjer med verden? Folk dør som fluer rundt meg... Er det meg det er noe galt med? Har jeg en dårlig påvirkning på folk?

I uken som var døde en jeg kjente. Han var like gammel som meg (18/19) og hjertet stoppa da han sto i en stige på jobb.... Hvordan går det an???

Forstår meg ikke på verden jeg... Det er teit at noen i blir skikkelig utsatt for ting. Noen mer enn andre og jeg skal vel i grunnen ikke klage jeg heller, men likevel..

Jeg klarer ikke å bearbeide ting som har skjedd tidligere.... Og jeg vet at ting tar tid, men det får være grenser på hvor lang tid det skal ta... Føler jeg har prøvd alt for å få det bedre nå... Psykologer, lege, medisiner og jeg har vært innlagt... Ting går bare ikke...

Er mulig det er meg som ikke står på nok, men jeg har liksom ikke krefter til det. Jeg blir så sliten.

Noen som har råd til hva mer jeg kan prøve? Jeg vil ha det bedre, men som sagt så går det ikke. Jeg har det jo bra innimellom, men stort sett så går det ikke noe særlig bra. Har lyst å forandre på det. Men er lei av psykologer... Jeg funker ikke sammen med dem... Det koster til og med penger... Hvertfall for de som ikke er offentlige... De offentlige syns jeg ikke er så bra uansett... Men det er vel bare jeg som syns det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En måte å styrke kropp og sinn på, er gjennom fysisk trening. Er ikke så flink til dette selv, men jeg merker at det hjelper de gangene jeg faktisk prøver. Ellers så finnes det antidepressiva også, som virker mot lette til moderate depresjoner, og som også kan virke mot angst.

Ellers så er det å finne på noe morsomt å gjøre, da...er ikke å forakte det heller. Selv om du i utgangspunktet ikke klarer å finne veien til gleden, så kan det hende at gleden finner veien til deg.

Men det kan være hardt arbeid å komme dithen...det går i trappetrinn.

Lykke til uansett!:)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...