Gå til innhold

skjære i seg selv


Gjest skogen

Anbefalte innlegg

Gjest skogen

Hei,

Jeg har en venn som plutselig en dag hadde skjært seg opp veldig mye med kniv en dag. Dette har så vidt jeg vet skjedd en gang for ca. 10-15 år siden, da vetkommende prøvde og skjære over pulsåren. Personen har ingen lidelser så vidt jeg vet. Personen har viljestyrke og er relativt sterk. Grunnen til at personen skjærte seg opp kan ha litt med stress for tiden. Det er eksamen og en del ting som står på spill. Mye å tenke på... Det jeg lurer på er... Hva kan jeg gjøre? Hvorfor gjør denne personen det? Bør psykolog innblandes? Jeg vil ikke at dette skjer igjen. Er faktisk litt redd for at pulsåren kan bli skåret opp en gang...

Jeg håper noen kan gi meg noen råd. Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du har fortrolighet hos vennen din, kanskje du kan si at du har sett hva han har gjort, og at han bør gå til legen sin og si fra om hva han har gjort. Så kan legen hjelpe ham videre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...