Gå til innhold

Reseptfrie kvisemidler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tomas17

Jeg vet ikke navn - men det vet de jo helt sikkert på apoteket - bare spør de.

Men hvis du vil ha noe som virkelig hjelper så må du enten til lege - eller gå til en hudpleieklinikk.

Jeg er ikke "desperat", men alt av forbedring hadde vært fint, clerasil trur jeg ikke virker no særlig.

Annonse

Gjest nyah_lita84

Jeg er ikke "desperat", men alt av forbedring hadde vært fint, clerasil trur jeg ikke virker no særlig.

legene sier at clearasil ikke funker. jeg bruker basiron, det nøytraliserer hudet slik at talgen(kvisene) ikke kommer frem i form av kviser.

smør på basiron der du er plaget med kviser, f.x. i pannen. vask det av etter 2-3 timer. gjenta dette hver morgen, men slutt et par dager om du blir veldig rød, da er det huden som reagerer og prøv forsiktig et par ganger til etterpå. du vil merke virkning etter et par uker.

selv bruker jeg det et par ganger i uken, hvis jeg merker at hudet blir litt fet i dette området, smører jeg på med en gang! det er ikke krise om du glemmer å vaske det av , men da vil det gjerne klø litt.

dette produktet får du reseptfritt på apoteket og koster rundt hundrelappen!

lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...