Gå til innhold

?????


nervevrak83

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 20 år som lider av angst. Jeg har vært hos fastlegen min og snakket om dette, og han gav meg fluoxetin. Jeg ble veldig skremt av disse tablettene og bestemte meg for å klare dette på egenhånd. Nå har jeg fått meg jobb, en nydelig kjæreste og alt er bare flott. Men jeg har et lite problem jeg går og bekymrer meg over. Jeg er konstant svimmel, eller ikke akkuratt svimmel men jeg har liksom ikke koordinasjon. Jeg snubler i alt, og har hodeverk hele tiden. Tenk om jeg har hjernesvulst?? Hva er symptomene på dette? Tror dere legen min tar meg alvorlig hvis jeg nevner dette?

PÅ forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det er jo gjerne slike symptomer en får når en er stresset og angstfylt!

Selv så har jeg utrolig dårlig koordinasjon OG konsentrasjon. Noe jeg har godtatt kommer av angst og depresjon.

Har slitt noen år, og min lege tok det ihvertfall alvorlig når jeg rapproterte om det første gangen. Han sendte meg etterhvert til både MR, CT og EEG for å utelukke 'andre ting' og for å ha sitt på det tørre, som han sa. Og det syntes jeg var betryggende.

Det ble ikke funnet noe, så jeg må nok lære meg å leve med dette, og finne måter å takle det på. Det går bedre når en slipper å engste seg for noe alvorlig!

Ta en tur til legen igjen du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg synes også at du skal ta kontakt med legen din. Om ikke annet så for at du skal slippe å gå og engste deg for noe alvorlig. Det er klart legen må ta deg alvorlig det er jo derfor han er der.

Både hodeverk og svimmelhet kan komme av stress, stramme muskler i nakken osv.

Så ta kontakt med legen din dette skal nok gå fint skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest s og v

Du kan trygt gå til legen. Man kan få betennelse på balansenerven og da blir man svimmel, detter, mister koordinasjonen helt. Dette ser man på MR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...