Gå til innhold

penishode


Gjest snill

Anbefalte innlegg

jeg er en en mann på 25 år. jeg har så utrolig overfølsomt penishode. det er for eksempel en pine å bli sugd. det er jo sikkert noe man fint kan klare seg uten, men jeg kan også kjenne ubehag under samleie! tror ikke jeg har veldig stram forhud. finnes det noen tips? sex skal jo nytes ikke være tortur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er en en mann på 25 år. jeg har så utrolig overfølsomt penishode. det er for eksempel en pine å bli sugd. det er jo sikkert noe man fint kan klare seg uten, men jeg kan også kjenne ubehag under samleie! tror ikke jeg har veldig stram forhud. finnes det noen tips? sex skal jo nytes ikke være tortur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det er noe som kan gjøres. Noen er rett og slett mer ømfintlig enn andre. Med oss kvinner kan klitoris være veldig sensitiv. Jeg f.eks. kan ikke bli slikket eller tatt direkte på dette punktet fordi det er så følsomt. Kjedelig men har avfunnet meg med det.

Så lenge du ikke har stram forhud må du sikkert bare avfinne deg med det du også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det er noe som kan gjøres. Noen er rett og slett mer ømfintlig enn andre. Med oss kvinner kan klitoris være veldig sensitiv. Jeg f.eks. kan ikke bli slikket eller tatt direkte på dette punktet fordi det er så følsomt. Kjedelig men har avfunnet meg med det.

Så lenge du ikke har stram forhud må du sikkert bare avfinne deg med det du også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg er redd for at det ikke fins så mye å gjøre her. I hvert fall har jeg ikke oe godt forslag.

Penishodet er følsomt, på samme måte som klitoris hos jenter.

Det er mulig at du etter hvert vil bli mer "herdet", slik at penishodet vil tåle mer friksjon.

Pass på at det er glatt og skikkelig vått hos jenta. Dere kan bruke glidekrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg er redd for at det ikke fins så mye å gjøre her. I hvert fall har jeg ikke oe godt forslag.

Penishodet er følsomt, på samme måte som klitoris hos jenter.

Det er mulig at du etter hvert vil bli mer "herdet", slik at penishodet vil tåle mer friksjon.

Pass på at det er glatt og skikkelig vått hos jenta. Dere kan bruke glidekrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...