Gå til innhold

Sår (kløe) mellom anus og penis

Anbefalte innlegg

Gjest Det klør

Jeg klør mellom anus og penis (fra anus til "roten" av penis). Vanskelig å se noe der nede ;) men er kanskje litt rød. Har vært hos lege og fikk salve (husker ikke hva den het og har den ikke her). Salven hjalp første gang og kløen gikk bort. Men etter noen uker kom kløen tilbake og nå hjelper ikke salven. Kan det være sopp? Av og til virker det som om jeg er "svett" der nede. En gang kom det ørlite blod når jeg tørket meg. Jeg kan jo forsøke Canesten. Men lurer på om det er "farlig" å bruke Canesten, hvis det viser seg at det ikke er sopp alikevel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102726-s%C3%A5r-kl%C3%B8e-mellom-anus-og-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg noen ekspert på det her, men som Åpen Post fan så er står det åpenbart for meg at det er noe i veien med skrukken din.

Hva med å maile Harald Eia? Han pleier å ha rimelig grei kontroll i forhold til lære om kroppen.

For øvrig er det jo ikke sikkert at det er noe i veien med deg. Kanskje det rett og slett kan være kviser eller lignende der nede?

Prøv med Aloe Vera! Det er mitt råd hver gang noen har utvekster eller lignende, og ofte funker det faktisk veldig bra.

Aloe Vera er plantenes gave til menneskeheten!

Gjest Det klør

Nå er ikke jeg noen ekspert på det her, men som Åpen Post fan så er står det åpenbart for meg at det er noe i veien med skrukken din.

Hva med å maile Harald Eia? Han pleier å ha rimelig grei kontroll i forhold til lære om kroppen.

For øvrig er det jo ikke sikkert at det er noe i veien med deg. Kanskje det rett og slett kan være kviser eller lignende der nede?

Prøv med Aloe Vera! Det er mitt råd hver gang noen har utvekster eller lignende, og ofte funker det faktisk veldig bra.

Aloe Vera er plantenes gave til menneskeheten!

Forsøk å vær litt seriøs! Det er ikke noe i veien med "skrukken". Slike kommentarer kan såre mere en det gavner! Hvis du leser spørsmålet så er det MELLOM anus og penis. Og det er heller ikke noen kviser eller lignende, som du hentyder til.

Forsøk å vær litt seriøs! Det er ikke noe i veien med "skrukken". Slike kommentarer kan såre mere en det gavner! Hvis du leser spørsmålet så er det MELLOM anus og penis. Og det er heller ikke noen kviser eller lignende, som du hentyder til.

Skrukken sitter mellom anus og penis.

For øvrig svarte jeg svært seriøst helt nederst, noe du burde sett om du var i stand til å lese mellom kaffedråpene tidlig på morrakvisten.

Aloe Vera er tross alt et jævla fornuftig råd.

Gjest Det klør

Skrukken sitter mellom anus og penis.

For øvrig svarte jeg svært seriøst helt nederst, noe du burde sett om du var i stand til å lese mellom kaffedråpene tidlig på morrakvisten.

Aloe Vera er tross alt et jævla fornuftig råd.

Har forsøkt Aloe Vera og det hjalp ikke noe.

Har forsøkt Aloe Vera og det hjalp ikke noe.

Stikk til legen igjen. Dersom kremen du fikk funket i starten så var det kanskje noe i det legen gjorde, men han burde kanskje stilt en diagnose og fortalt deg hvorfor du har disse plagene.

Dersom legen din ikke duger stikker du til en ny lege.

Annonse

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er ikke farlig å bruke Canesten lokalt. På den andre siden så hjelper det neppe om det er noe annet enn sopp som er årsaken til din kløe. Kløe og rød hud er vanlige symptomer ved Candida sopp infeksjoner og det forekommer også denne typen av følelse du beskriver som "svett". Det hjelper kanskje å dusje/vaske seg ofte, skifte undertøy daglig. Hvis det ikke går over er det fornuftig å få tatt en undersøkelse om det er eventuelt andre smitteårsaker. Du får tatt prøve hos legen som sender den til et mikrobiologisk laboratorium.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...