Gå til innhold

Alternativ til Nefadar - haster!


reddik1365380513

Anbefalte innlegg

reddik1365380513

Hei

Jeg har brukt Nefadar i en periode med god effekt. Det som var viktig for meg var å ikke få nedsatt sexlyst, ikke å legge på meg, og ikke bli trøtt. (da jeg er svært trøtt og uopplagt fra før, og legger lett på meg).

Nefadar virket som sagt bra, men nå får man da altså ikke tak i denne medisinen lenger. Har nå fått en resept på Remeron, men etter en kjapp søking på nettet ser jeg at vanlige bivirkninger er trøtthet og relativt stor vektøkning. Det virker heller ikke som om dette er samme type preparat.

Finnes det ikke noe som er likere Nefadar som fortsatt finnes på markedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ved vår avd setter vi Nefadar-brukere over på SSRI (Seroxat eller Cipramil).

Siden du er skeptisk til de seksuelle bivirkningene, kan jeg kun se Aurorix som det alternativ som oppfyller alle dine ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...