jensen[o] Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 seroax er det farlig og bruke det når jeg har epilepsi 0 Siter
Gemini Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Det tror jeg vel helst en lege (din fastlege som kjenner deg?) bør svare på... 0 Siter
Gemini Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Det tror jeg vel helst en lege (din fastlege som kjenner deg?) bør svare på... Forresten - mener du Seroxat? Det står at "brukes ved forsiktighet" ved epilepsi mm. Et annet sted står det under forsiktighetsregler: ved ukontrollert epilepsi. Med andre ord, jeg fastholder det første rådet mitt, spør legen din. :-) 0 Siter
jensen[o] Skrevet 29. april 2003 Forfatter Skrevet 29. april 2003 Forresten - mener du Seroxat? Det står at "brukes ved forsiktighet" ved epilepsi mm. Et annet sted står det under forsiktighetsregler: ved ukontrollert epilepsi. Med andre ord, jeg fastholder det første rådet mitt, spør legen din. :-) er det farlig og bruke det og hva skjer når jeg tar dem jeg har epilepsi av typen grannmall og bruker orferil 300mg 2+2 orferil 150mg 1+1 tegretol retard 600 mg 1+1 hva skjer når jeg tar en sånn tabelett jeg ikke tørt og ta det enda 0 Siter
Gemini Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 ' timestamp='1051636414' post='1657885'] er det farlig og bruke det og hva skjer når jeg tar dem jeg har epilepsi av typen grannmall og bruker orferil 300mg 2+2 orferil 150mg 1+1 tegretol retard 600 mg 1+1 hva skjer når jeg tar en sånn tabelett jeg ikke tørt og ta det enda Jeg er ikke lege, og ber deg IGJEN å spørre legen din om dette. Hvis du har fått epilepsi-medisin og seroxat av en og samme lege, så vil jeg jo tro at han/hun har vurderte denne kombinasjonen av to medisiner, men for at du skal bli trygg på det, så ta en telefon til legen din i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.