Gå til innhold

Husker...? Husker ikke...? Husker...? Ikke!

Anbefalte innlegg

Hun som "anmeldte" overgrepa mot meg "hjelper" meg litt å grave i det her nå...

Eneste jeg husker fra det er to situasjoner. Altså ikke to forskjellige overgrep,men to "bilder" av handlinger.. Å følelsene...

Tingen er at....hun som hjelper meg å grave i det her har jo litt kontroll da ettersom hun var der å meldte å sånn.. Hun fortalte at hun forstod det slik at dette hadde skjedd over tid.. Ikke en eller to ganger som jeg går å tror..

Men så vet jeg ikke. Kan ikke huske. Står uten tidsbegrep.. Jeg står uten alt,utenom de to bildene,og følelsene som henger med de.. Jeg trodde jeg var mye yngre.. Men datoer på mappa mi viser jo at det stemmer jo ikke. Husker jo endel fra den tiden.. Men seff ikke dette. Irriterende! *forvirret*

Leste mappa mi da. Da skjønte jeg jo at den her saken hadde jo litt omfang.Uff.. Flere folk innvolvert.. PINLIG!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102814-husker-husker-ikke-husker-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...