Gå til innhold

"Kviselignende" ting på penis

Anbefalte innlegg

Jeg har fått noe som ligner på kviser på skaftet av penis. Har kviet meg en stund for å gå til lege fordi fastlegen min er kvinnelig. Når jeg klemmer på "kvisene" tyter det ut gul guffe. Det er en del av de. Vet noen hva det er, og et sted jeg kan gå for å få det sjekket? Bor i oslo...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102897-kviselignende-ting-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er ikke helt sjelden symptom du beskriver. Årsaken er mest sannsynlig bakteriell infeksjon, og det er en del spesielle bakterier som kan forårsake slike lokale infeksjoner. Den beste form for behandlign er antibiotike som krever resept. På den andre siden tror jeg at f. eks. Bacitracin salve kan fåes uten resept. Pyrisept er en grei ting å ha hvis man skal rense opp de eventuelle åpne kviser. Hvis ikke det går over eller blir værre til tross for disse midler bør du krype til korset og vise det til en lege.

Ps. Olafiaklinikken er stedet med mest erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...