Gå til innhold

Lege i Østold


Gjest FridaF

Anbefalte innlegg

Gjest FridaF

Jeg sliter noe helt enormt for tiden med sensksadene mine. Får for lite søvn og alt annet som følger med. Tør ikke snakke med legen min om dette. Noen som vet om en grei privat lege i Moss/Fredrikstad/Sarpsborg som kan hjelpe meg med medsisiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

meningsløs

Jeg har en grei fastlege i Fredrikstad, men hvis målet ditt er å få medisiner, er det ikke alle leger som er villige til å gi dette med en gang. Mange vil at pasientene skal prøve samtaleterapi først for å se om dette hjelper...

Men hva slags sykdom har du? Hva slags behandling du blir foreskrevet avhenger VELDIG av hva slags diagnose du har fått.Undersøkelser viser at f.eks. depresjon behandles best med samtaleterapi PÅ LANG SIKT, men at på kort sikt hjelper medisiner best... Hvis man klarer å holde ut med samtaleterapi til man blir bedre, er dette i mange tilfeller det beste. (men selvfølgelig ikke i alle.) Er det slik at fastlegen din har "nektet" å skrive ut medisiner siden du spør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...