Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg tok selv silikon i fjor, 325ml. Er 173 høy og veier 55kg. Jeg er fornøyd med størrelsen, det er ihvertfall ikke for mye synes jeg. Tror nok at 280ml ikke er for mye til deg, men dette vet helt sikkert kirurgen din! Han/hun gir deg nok ikke mer enn det kroppen din tåler.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102921-silikon-i-morgen/#findComment-592332
Del på andre sider

Hei.

Jeg er ikke enig med silikonmountain, hvis det gjelder puppene til hun jenta med rød genser.

Jeg tok silikon for 1 uke siden og jeg brukte B - cup fra før og la inn 350 g og fikk en C - cup og mine er ikke så store som hun jenta en gang.

Og du hadde nesten ikke pupper fra før av sa du.

Det vises ikke så stor forskjell hos meg med klær og dem er bare fyldigere og rundere med innlegg.

Det er bedre å heller ta inn mer enn du føler fordi det er bedre å ta i for mye enn for lite. Som andre sier, man blir vant til det og da er det kjipt om man synes det er for lite.

Jeg følte meg som Dolly Parton de første dagene og følte dem stakk milevis ut, men nå er jeg vant med dem og vil absolutt ikke hatt mindre. Heller litt mer.

Jeg angrer ikke og er kjempefornøyd med mine.

Jeg hadde vondt i 4 dager fordi legen hadde kommet borti en nerve og gjort den irritert så det var smertefullt hver gang protesen gnikket borti. Men nå 5 dager etterpå så er jeg ok på det vonde brystet og merker bare at jeg har mer vekt i brystene. Det andre brystet hadde jeg kun vondt i halvannen dag.

Skriv om det er noe du lurer på. Så får du nok svar.

Lykke til !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102921-silikon-i-morgen/#findComment-592343
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...