Gå til innhold

Stamming


Embla21365380513

Anbefalte innlegg

Embla21365380513

Vet ikke om stamming betegnes som et psykisk problem, men jeg stiller et spørsmål her allikevel. Kjæresten min stammer. Han har gjort det hele livet. Har vært hos logoped og dette hjelper litt en kort periode, men så er det likt igjen. Har noen tips eller erfaringer rundt dette? Det må da finnes en måte å behandle dette på også. Vet det plager ham og jeg syns det er vondt at han har det slik.

- Embla2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Stamming er ikke et psykisk problem, i alle fall som jeg vet! Jeg stammer selv, og har fått bra med hjelp. I dag stammer jeg nesten over hodet ikke, og det er jeg veldig glad for.

Det finnes flere sider som du og kjæresten din kan sjekke ut.

et av dem er:

www.stamming.no (der har psykolog Tom Green sin side, han er veldig flink, og har svar på det meste)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...