Gå til innhold

Bør jeg teste meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Veldig redd

Jeg er en jente på 22 som har hatt seksuell omgang to ganger uten kondom. Begge guttene er norske, og like gamle som meg. Ingen av dem driver med stoff o.l.

Bør jeg teste meg? Det er et halvt år siden jeg lå med han ene, og ett år siden med den andre. Jeg vet egentlig ikke hvorfor, men har plutselig fått veldig angst for å ha hiv. Jeg spurte han ene om han noengang har testet seg, og det hadde han, og selv om han har hatt sex etter det så sa han at han var 100% sikker på at han ikke var smittet med noe. Han siste er en kamerat av en venninne, og jeg har ikke pratet med ham etterpå. Vi lå bare såvidt sammen, fordi jeg trakk meg ganske så fort. Bekymrer jeg meg unødvendig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102969-b%C3%B8r-jeg-teste-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...