Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da spørs det om du blir sluppet igjen Amiga ;-D

Er det til nord Norge du reiser til da eller?

Gleder meg på dine vegner *s*

Riktig goooooooooooooood tur :)

Jeg har booket til Oslo 18. juni med retur 20 august. Har enda ikke booket til Tromsø, men regner med å bli 2-3 uker i Oslo til sammen. :-)

Du kommer til å snu når du kommer til +4 grader og lavt skydekket i nordnorge..*s*

Nei, det blir nok kjempedeilig for deg:-)

Jeg overlever nok, og så blir jeg i Oslo 18.06 - 25.06. og 11.08. - 20.08.

Der er det forhåpentligvis litt varmere enn oppe i nord! :-)

Gjest Hilsen mamma

Du kommer ikke til å kjenne deg igjen, vi har til og med fått tørketrommel i kjellern og bæreposer i butikken her !

Den gamle sykkern din skal vi reparere, og så skal du få bo på pikerommet ditt da vet du.

Og så skal jeg ringe til alle de gamle eksene dine, så de møter deg på flyplassen. Eller kommer du med toget ?

Den gamle vibratoren din har vi tatt vare på da vet du.

Du kommer ikke til å kjenne deg igjen, vi har til og med fått tørketrommel i kjellern og bæreposer i butikken her !

Den gamle sykkern din skal vi reparere, og så skal du få bo på pikerommet ditt da vet du.

Og så skal jeg ringe til alle de gamle eksene dine, så de møter deg på flyplassen. Eller kommer du med toget ?

Den gamle vibratoren din har vi tatt vare på da vet du.

Du er ikke moren min.

Tørketrommel i kjelleren ---> Neppe.

Pikerom har jeg aldri hatt der moren min bor nå.

Jeg flyttet hjemmefra som 15.-åring og hadde da ikke hatt noen silikon/latex kontakt. Ikke hadde jeg sykkel heller. ;-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du er ikke moren min.

Jeg flyttet hjemmefra som 15.-åring og hadde da ikke hatt noen silikon/latex kontakt. Ikke hadde jeg sykkel heller. ;-)

Å faen.

Ulv I Faarikaal

Du er ikke moren min.

Men ekser hadde du ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...