Gå til innhold

hjelp?


sort-engel

Anbefalte innlegg

sort-engel

jeg sitter her med tårene rennende ned kinnene mine, dette er fryktelig. jeg er så usikker, klarer ikke mer. sitter og kutter og kutter, men smerten i hodet mitt vil ikke bort likevel. har til og med bitt meg selv til blods. jeg vil ta overdose nå, orker ikke mer. jeg klarer ikke mer. jeg kommer til å gjøre det om det fortsetter slik. vet ikke hva jeg skal gjøre, har ingen å vende meg til. orker ikke mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sort-engel

Ring 113 eller psyk avd på sykehuset med en gang!

nei, jeg vil ikke det.. hva kan de hjelpe med uansett. må klare det selv... vet ikke hva jeg vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg vil ikke det.. hva kan de hjelpe med uansett. må klare det selv... vet ikke hva jeg vil

Dette er for mye å klare selv, du MÅ be om hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for mye å klare selv, du MÅ be om hjelp!

Håper du kan søke hjelp hos noen nå..med en gang. Om bare for å høre en annen stemme, vite at du ikke er alene selv om det kanskje oppleves slik akkurat nå.

Det er ikke alltid like lett å tro at andre kan hjelpe, hva de kan gjøre, men gi dem en sjanse.

Håper du søker hjelp jeg...

Om du ikke ringer legevakta, kan du jo ringe kirkens sos på tlf 815 33 300 eller mental helse på tlf 810 30 030. Det kan du være anonym om du ønsker det.

Ta sjansen og ring...snakk med noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sort-engel

Dette er for mye å klare selv, du MÅ be om hjelp!

jeg gikk på legevakten og fikk akutt time hos psykiater i morgen og så fikk jeg et par valium, men nå føles alt bånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg gikk på legevakten og fikk akutt time hos psykiater i morgen og så fikk jeg et par valium, men nå føles alt bånn ut.

Gå og legg deg du, så står du opp i morgen og går til psykologen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...