Gå til innhold

Hvem skal man stille spørsmål til?

Anbefalte innlegg

Jeg har ved flere anledninger lagt merke til at almenlege Pål Sand henviser spørsmålsstillere til å spørre en spesialist her på DOL (uten å spesifisere nærmere _hvem_ han henstiller til)og uten at det finnes noe eget forum for disse problemstillingene... (Eksempel: kreftsykdommer)

Jeg forstår ikke hva han mener med denne henvisningen til andre...

Allmennmedisin-forum må da være rett forum for spørsmålsstillinger som ikke har eget forum? Eller tar jeg helt feil? Eller er det kanskje noe jeg har misforstått helt? (I såfall beklager jeg på forhånd)

Håper noen kan gi meg et oppklarende svar på dette :-)

med vennlig hilsen en forvirret

Fortsetter under...

Jeg har ved flere anledninger lagt merke til at almenlege Pål Sand henviser spørsmålsstillere til å spørre en spesialist her på DOL (uten å spesifisere nærmere _hvem_ han henstiller til)og uten at det finnes noe eget forum for disse problemstillingene... (Eksempel: kreftsykdommer)

Jeg forstår ikke hva han mener med denne henvisningen til andre...

Allmennmedisin-forum må da være rett forum for spørsmålsstillinger som ikke har eget forum? Eller tar jeg helt feil? Eller er det kanskje noe jeg har misforstått helt? (I såfall beklager jeg på forhånd)

Håper noen kan gi meg et oppklarende svar på dette :-)

med vennlig hilsen en forvirret

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

På generelt grunnlag vil det av og til være nødvendig å pressisere spørsmålet slik at man kan trekke inn de riktige spesialistene.Enkelte sykdommer vil i praksis bli behandlet av flere leger samtidig,og det kan derfor være vanskelig å vite hvor man søker hjelp for å besvare det generelle spørsmålet.

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

På generelt grunnlag vil det av og til være nødvendig å pressisere spørsmålet slik at man kan trekke inn de riktige spesialistene.Enkelte sykdommer vil i praksis bli behandlet av flere leger samtidig,og det kan derfor være vanskelig å vite hvor man søker hjelp for å besvare det generelle spørsmålet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...