Spirea Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Nå må det da for helsikke være på tide å stålbørste kulegrillen, kjøpe svensk flintstek, ei kasse 3,5% og rulle bruktbilen sør til vogna? På tide med "Kongen av campingplassen" syns nå jeg. Ikke det at jeg har forhåpninger om besøk eller noe, men - tanna har nesten grodd til, så det er bare å hive seg i bilen..... 0 Siter
Amiga Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Slenger meg på denne, jeg husker ikke hotmailadressen din. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Ja, nå er det rett før! - Det har vært mye barnepass og sykdom i det siste - og det tar ikke slutt heller.... Men en dagstur til kysten i helga, tror jeg helt sikkert det blir. Jeg skal ha Eline fra torsdag til søndag, så jeg tror ikke vi overnatter *pust, pes*...bæsjebleier....:-) 0 Siter
Spirea Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Skrevet 5. mai 2003 Ja, nå er det rett før! - Det har vært mye barnepass og sykdom i det siste - og det tar ikke slutt heller.... Men en dagstur til kysten i helga, tror jeg helt sikkert det blir. Jeg skal ha Eline fra torsdag til søndag, så jeg tror ikke vi overnatter *pust, pes*...bæsjebleier....:-) Bæsjebleier? Neida, ikke noe problem, bare velduftende pudderbæsj fra Dronningen her. Vi har da ikke laga noe illeluktende heller *s* God tur søderut til hælja da. Det blir gode dager i vannkanten kan jeg tenke med. Går fint å overnatte med mini vel? Spørsmål om instilling det vet De frue. 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Bæsjebleier? Neida, ikke noe problem, bare velduftende pudderbæsj fra Dronningen her. Vi har da ikke laga noe illeluktende heller *s* God tur søderut til hælja da. Det blir gode dager i vannkanten kan jeg tenke med. Går fint å overnatte med mini vel? Spørsmål om instilling det vet De frue. Det er VÅR mini's bleier jeg tenkte på - - - i campingvogn hvor det er innlagt en kopp med vann...nei takk, jeg er sånn kosemormor, -grovarbeidet skal tas i omgivelser hvor det går an - hjemme! :-) 0 Siter
Gjest Lacryl-og-luftsmerter Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Jeg leste "fru fis" - ikke "flis", og stakk innom... Hilsen dimi, med... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.