Gå til innhold

Føler at jeg kan dø av skam.. NHD


Gjest Ragnhild30

Anbefalte innlegg

Gjest Ragnhild30

Vet ikke om dette er det rette forum å skrive dette på...men hadde en fæl opplevelse for 14 dager siden.

Saken er den at samboeren min og jeg fikk ei datter for snart 3mnd siden. For aller første gang skulle min samboers foreldre komme på besøk å se den lille.

Jeg har ikke møtt min samboers foreldre særlig mange ganger. Men jeg er føler stor respekt for de og er redd for å ikke bli akseptert i familien.

Vel. "Svigers" kom og de hadde med seg et nært vennepar for å se sitt nye barnebarn.

Vi hadde det nokså hyggelig. Serverte kaffe og kake. Og de beundret datteren vår.

Etter en stund spurte min samboers mor om ikke jeg ville gå å hvile meg litt. Siden jeg ikke hadde sovet mye sist natt takket jeg ja...

Jeg gikk opp i andre etasje for å legge meg nedpå litt.

Etter kort tid kom min samboer etter meg.

Kort fortalt det som skjedde var at vi hadde sex. Jeg ble veldig kåt og var glad for at vi hadde litt "fred" førstegang på lenge. Jeg er egentlig en veldig skikkelig dame... Men når det gjelder sex liker jeg å prate litt "skittent". Jeg ba bl.a samboeren min om å slikke meg i min store, våte fitte og pule meg hardt og uhemmet. Sa mye annet også...

Jeg ante fred og ingen fare. Det jeg hadde glemt var at baby callen sto på!!! Og mottakeren sto på i stua. Der mine "svigerforeldre" med venner satt. Alt hadde altså blitt kringkastet til selskapet nede.

Det var først da vi kom ned vi skjønte den enorme flausen. Min samboers mor og far satt der røde og stive i maska. Gjestene de hadde med var totalt unnvikende. De dro nesten umiddelbart etterpå...

Etter denne episoden for 14 dager siden føler jeg at jeg meg totalt forferdelig. Føler meg så ufattelig skamfull.. Hvordan kan jeg noensinne møte min samboers familie igjen??

Via min samboer har jeg fått høre at foreldrene hans synes det som skjedde var en skandale.

Min samboer er også flau, men ikke så "knust" som meg. Det var jo jeg som sto for grisepraten bl.a sa det er værst for meg...

Hva bør jeg gjøre? Jeg føler at jeg kan dø av skam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var litt av en tabbe! :)

En trøst er at sex er en naturlig del av livet. Det bør dine svigerforeldre forstå. De har jo selv fått barn!

Kan hende de slo av babycallen eller dro ut kontakta før det ble for grisete?

I motsatt fall er de ikke riktig gode.

Sikker på at lyden stod så høyt på da?

Hadde svigerforeldrene vært litt kule så hadde de ledd det bort eller spøkt med det.

Det eneste du kan gjøre er nok å ta tiden til hjelp. Dere kommer nok over det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Til Ragnhild

hehe, det er nok ikke så alvorlig at du trenger å poste din frustrasjon på psykiatri-forumet akkurat :-)

Kopier innlegget ditt over til "Hva er din største tabbe" på åpent forum. Og le av det selv også.

Som soleil sier så er dette jo sex helt naturlig, og det er besøket som burde skamme seg, hvis de ikke har slått av denne baby-lytte-saken.

Forstår imidlertid at det er pinlig, men dette kan du nok le av selv også med tid og stunder.

Skal forøvrig tippe på at minst et par av gjestene misunner deg din frihet i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Huff. ikke pent av meg, men jeg må le litt. Skjønner at du føler det litt pinlig. Du får si neste gang du møter de noe sånt som " Vi skal prøve å underholde på annen måte denne gang". Men det tar sikkert heller ikke den, om de er så "satt". Både mine og sambisens foreldre hadde garantert brukt dette mot oss i enhver sammenheng, i en fleipete tone.

Som trøst kan jeg fortelle at nboen vår hadde også sex med baby-callen på, de hadde den på samme kanal som et annet nabopar, og den "slo inn feil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Du har jo ikke gjort noe galt. Det som var velidg uheldig var jo at denne callingen sto på!

Men var ikke gjestene så 'teknisk bevandret' at de kunne slått av apparatet da? Greide de ikke det, kunne de vært så hensynsfulle og gått ut på verandaen eller utenfor hsuet for å 'trekke litt luft'. En behøver ikke sitte å høre på slikt. De skjønte jo at det var helt ufrivillig fra deres side.

Jeg ville vært utrolig flau selv. Det er helt naturlig siden dere fikk 'kringkastet' noe som var helt privat. Alle ville vært flaue i en slik situasjon. Men slikt gli over med tid og stunder.

Ellers må jeg bare si, gratulerer med å ha fått til et så bra sexualliv såpass kort tid etter fødselen. Ikke alle tremånedersmødre ville engang orket eller hatt lyst til å tenke på sex engang, særlig ikke med gjester nede i stua. Synes dere skal være glad for at dere har et bra sexliv.

Prøv å legge det bak deg. Og hold fast ved tanken om at du/dere har ikke gjort noe galt. Gjestene KUNNE gått vekk fra situasjonen, og moren til mannen din måtte vel også i anstendighetens navn kunne advart sønnen sin ved å banke på døren eller noe slikt.

Og jeg tror heller ikke gjestene egentlig er sure på DERE. De ble vel heller minnet om sitt eget dårligere sexliv kanskje. Så det var litt sjokk, litt misunnelse og så liker jo ingen å overhøre andres samleie som regel. Men SURE har de ingen grunn til å bli.

Dere kommer garantert til å ha mye moro med situasjonen når det har gått en stund. SElv om det ikke er noen trøst nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du skal ikke føle skam.

Tvert i mot skal du gå høyreist og stolt. Du har vist hans foreldre at du elsker deres sønn høyt og at dere sammen har et fantastisk kjærlighetsliv.

Jeg håper min egen sønn vil finne en kvinne som deg.

PS. Husk at uten tilsvarende følelser ville dine svigerforeldre ikke hatt et barselbesøk å dra på. DS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda.. må innrømme at jeg lo litt da jeg leste innlegget ditt. Dette er jo egentlig veldig naturlig.. du hadde sex med samboeren din, som du er glad i og har et barn med. Det er jo det mest intime og private.., og så viser det seg at dere har hatt publikum. I tillegg var det svigerforeldrene dine. Dette er fælt for deg, det skjønner jeg. Det er flaut å bli "tatt på senga" slik, i bokstavelig forstand. Det blir de første gangene du møter dem som blir værst. Kanskje samboeren din kan snakke med foreldrene sine.. forklare at dere ikke visste at baby sitteren var på.. at du synes det er fælt at andre har hørt på. Iallefall.. du gjorde bare det du føler for.. det er dette som tenner deg. Kanskje svigerforeldrene dine i sitt stille sind misunner dere det flotte sexlivet.. du vet jo ikke hva de egentlig tenkte.. for dette var sikkert flaut for dem også. Nei, vær slik du pleier og vær stolt av å ha sunn, god og litt rampete sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg er enig med de andre. Dette er ingenting å dø av. Selv om dette naturlig nok er flaut og leit for deg så er de like mye skyld i det, dersom de ikke slo av babycall'en.

Du kommer nok over det, det første møte er det verste så går det seg nok til med tiden skal du se.

Vær glad for at dere kan ha så god sex og spesielt så kort tid etter fødselen. Det er kjempebra.

Stå på. Sympatiklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godt svart NHD!! u/t

Du skal ikke føle skam.

Tvert i mot skal du gå høyreist og stolt. Du har vist hans foreldre at du elsker deres sønn høyt og at dere sammen har et fantastisk kjærlighetsliv.

Jeg håper min egen sønn vil finne en kvinne som deg.

PS. Husk at uten tilsvarende følelser ville dine svigerforeldre ikke hatt et barselbesøk å dra på. DS.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt av en tabbe! :)

En trøst er at sex er en naturlig del av livet. Det bør dine svigerforeldre forstå. De har jo selv fått barn!

Kan hende de slo av babycallen eller dro ut kontakta før det ble for grisete?

I motsatt fall er de ikke riktig gode.

Sikker på at lyden stod så høyt på da?

Hadde svigerforeldrene vært litt kule så hadde de ledd det bort eller spøkt med det.

Det eneste du kan gjøre er nok å ta tiden til hjelp. Dere kommer nok over det!

Hmm...

Gjestene satt altså alene i stua, mens hele vertskapet var oppe på soverommet sitt og hadde sex? Høres litt merkelig ut, men ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Hmm...

Gjestene satt altså alene i stua, mens hele vertskapet var oppe på soverommet sitt og hadde sex? Høres litt merkelig ut, men ok...

1) det må kunne gå an å slappe av litt selv om man har besøk - spesielt som småbarnsforeldre. Det var også svigermor som hadde sagt at forfatteren av innlegget kunne gå og hvile seg.

2) sex trenger ikke nødvendigvis ta all verdens tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Men så fælt at du får psykiatriske problemer av det, er det nok ikke! Fint at dere har det fint sammen, syns nå jeg.-) Hadde det vært mine svigerforeldre, så hadde de antakeligvis flirt av det i flere tiår etterpå, og kommet med saftige kommentarer og i det hele tatt hatt det svært moro med oss....!-)

Men jeg ville nok vært minst like flau som deg, tror jeg. Selv om jeg vanligvis ikke blir så flau. Men den som hadde vært aller flauest, ville nok vært mannen min, tror jeg nesten.

Bare la det gå litt tid, så vil nok flauheten bli litt mindre, og kanskje dere kan fleipe det litt bort, også! Hvem vet, kanskje svigerforeldrene dine og vennepar har fått noen nye ideer?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magna

1) det må kunne gå an å slappe av litt selv om man har besøk - spesielt som småbarnsforeldre. Det var også svigermor som hadde sagt at forfatteren av innlegget kunne gå og hvile seg.

2) sex trenger ikke nødvendigvis ta all verdens tid

Jeg er enig med NHD. Jeg er så gammel at jeg kunne vært din svigermor.

Jeg ville også vært glad hvis min sønn fant ei jente som deg....

Reaksjonen til de som var på besøk hos dere sier mer om dem enn om dere unge......

Se det slik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) det må kunne gå an å slappe av litt selv om man har besøk - spesielt som småbarnsforeldre. Det var også svigermor som hadde sagt at forfatteren av innlegget kunne gå og hvile seg.

2) sex trenger ikke nødvendigvis ta all verdens tid

Du har ikke forstått hva jeg mente med innlegget mitt.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette skal du ikke dø av. Gjett om du kommer til å le om noen år.

Skjønner ikke helt at gjestene ikke gjorde dere oppmerksomme på babycallen hvis de ikke klarte å skru den av. Jeg hadde antagelig stått foran døra og skreket: Slå av babycallen.

Tror jeg hadde reagert mer fordi dere som vertskap forsvant begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...