Gå til innhold

"kur" for rødmere!


Gjest miss red

Anbefalte innlegg

Gjest miss red

hei alle sammen som sliter med rødming!tror jeg har funnet en ny kur til oss!

hørt om tankefeltterapi?har nettopp snakket med en som driver med dette og har fått time...!han sier at han har hatt flere pasienter som er blitt så og si rødmefrie etter behandling.behandlingen går ut på å ta bort angsten du føler i situasjoner som utløser rødmingen.forsvinner angsten for å rødme forsvinner som regel rødmingen.er selvsagt ikke alle det hjepler for, men i 80 - 90 % av tifellene funker det!behandlingen skal også virke etter første time, så dette er ikke noen lang prosess altså!koster 3000 kr for femtimers behandling, men dette varierer visst.

skal si ifra hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det var sinnsykt dyrt!

Snakk om å sko seg på andres problemer!

Sikker på at dette ikke er et problem som en vanlig lege, psykolog eller psykiater kan hjelpe deg med?

Jeg ville nok forhørt meg litt mer før jeg hadde blitt frelst på denne metoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss red

Jeg syns det var sinnsykt dyrt!

Snakk om å sko seg på andres problemer!

Sikker på at dette ikke er et problem som en vanlig lege, psykolog eller psykiater kan hjelpe deg med?

Jeg ville nok forhørt meg litt mer før jeg hadde blitt frelst på denne metoden.

hei! jo er jo ganske dyrt, men d er slik at første gangen trenger du ikke å betale noe.så hvis du ikke merker noen bedring etter første gang, trenger du ikke å betale!joda psykologer kan nok hjelpe, har prøvd dette, men de fleste har ikke en døyt erfaring med rødming...dessuten tar det veldig lang tid.denne behandlingen krever ikke mer enn de fem timene, og de 3000 kronene. skulle du f.eks.gå tilen akupunktør som tar 300 per gang, og du må som regel gå ivertfall 10 ganger, blir jo dette også 3000.men forstår jo hva du mener.En må jo være skeptisk, og ikke la seg lure. Man vet jo aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jo er jo ganske dyrt, men d er slik at første gangen trenger du ikke å betale noe.så hvis du ikke merker noen bedring etter første gang, trenger du ikke å betale!joda psykologer kan nok hjelpe, har prøvd dette, men de fleste har ikke en døyt erfaring med rødming...dessuten tar det veldig lang tid.denne behandlingen krever ikke mer enn de fem timene, og de 3000 kronene. skulle du f.eks.gå tilen akupunktør som tar 300 per gang, og du må som regel gå ivertfall 10 ganger, blir jo dette også 3000.men forstår jo hva du mener.En må jo være skeptisk, og ikke la seg lure. Man vet jo aldri...

Jeg håper at du får en pengene-tilbake-garanti i tilfelle det ikke fungerer!

Eller ihvertfall gratis oppfølging ved "tilbakefall"

3000 kroner er som sagt mye!

Gi tilbakemelding om det funker!

Jeg rødmer foressten også til tider... men ikke plagsomt mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss red

Jeg håper at du får en pengene-tilbake-garanti i tilfelle det ikke fungerer!

Eller ihvertfall gratis oppfølging ved "tilbakefall"

3000 kroner er som sagt mye!

Gi tilbakemelding om det funker!

Jeg rødmer foressten også til tider... men ikke plagsomt mye :)

hei igjen soleil!

ja skal spørre om det er noe sånt!bør jo egentlig være det..

skal gi tilbakemelding så fort jeg har vært der!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...