Gå til innhold

Føler meg ikke sosial


Gjest depresjon?

Anbefalte innlegg

Gjest depresjon?

Jeg føler at jeg ikke er like sosial som det som er vanlig. Har tidligere blitt skuffet over mennesker og har derfor ikke så lyst til å gå ut lenger å treffe nye mennesker. Synes det er et ork å måtte melde seg inn i foreninger og melde seg på kurser for å bli kjent med folk. Jeg vil gjerne treffe en kjæreste en gang, men jeg orker liksom ikke gjøre så mye for det lenger. Er dette tegn på depresjon eller noe annet? Jeg er litt beskymret for meg selv, samtidig som jeg trives godt i mitt eget selskap, men jeg føler meg unormal. Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Ikke nødvendigvis depresjon.

Noen mennesker er mindre sosiale av natur.

Men føler du deg ensom og trist?

Er alt grått og håpløst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slitern

Ikke nødvendigvis depresjon.

Noen mennesker er mindre sosiale av natur.

Men føler du deg ensom og trist?

Er alt grått og håpløst?

Jeg liker egentlig å være sammen med mennesker. Men synes det er litt tiltak å bli kjent med nye folk og få nye venner. Trives i eget selskap, men ønsker egentlig å være mer sosial. Akkurat nå murer meg inne fordi jeg har så mye å gjøre på skolen. Føler at jeg ikke har tid til å være sosial samtidig som jeg skal få gjort alt det jeg skal gjøre. Husarbeidet lar jeg ofte ligge fordi jeg ikke orker å ta fatt på det, men jeg tar et skippertak når jeg ser det begynner å bli for ille. Sliter nok med psykiske problemer uten å helt skjønne hva som "feiler" meg. Har liksom ikke de positive assosiasjonene til andre mennesker som folk flest har. Har gått i terapi i mange år nå, uten at jeg har blitt så veldig mye klokere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...