Gå til innhold

Efexor-dosering.


Gjest hotellalfa

Anbefalte innlegg

Gjest hotellalfa

Er det mulig å øke dosen fra 75 mg til 150 mg? Noen som har noen som helst erfaring med det? Føler dagsdosen med 75 mg blir for lite.Har gått på medikamentet ca 3 uker nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Efexor kan doseres helt opp til 375 mg.

Hvorvidt du skal gå opp i dose, må du diskutere med din lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hotellalfa

Efexor kan doseres helt opp til 375 mg.

Hvorvidt du skal gå opp i dose, må du diskutere med din lege.

Takk for svar.

Leste i felleskatalogen at 225 mg var maksimal dosering tror jeg.

Legen min er vel kanskje ikke den beste å spør om dosering...

Har fått henvisning til psykriater. Han kan vel mer eller mindre komme med et bedre svar enn legen min.Et av mine problemer er at kraniet mitt føles ut som om det skal eksplodere.

Fikk ømhet i øvre del av pannen den første uken med efexor.

Men har ekstreme utstålinger i høyre del av pannen.Hva kan dette være? Har hatt det ca et halvt år...Hjelpte meget bra med efexor. Det kan være en forbindelse med tankene som flyver oppi hodet mitt. Er det noen svar...(Er hele tiden parnoid.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hotellalfa

Efexor kan doseres helt opp til 375 mg.

Hvorvidt du skal gå opp i dose, må du diskutere med din lege.

Er paranoid i den sammenheng at jeg tror det jeg gjør og sier hele tiden er galt og at andre muligens ser ned på meg.

Og at mine svar i en normal samtale kan være kortfattige eller helt ekstreme antydninger av og til,(kanskje litt for intenst da jeg ikke alltid kjenner folk så godt.)

Får ofte tanker om at folk snakker bak min rygg,og føler jeg kan lese tankene til folk.

Bare ved å se på dem,utrykket i ansiktet f.eks.

Sier dette kun til mine aller nærmeste.

Dette må jo være vrangforestillinger sier de,til og med meg selv..Men av og til kan det muligens stemme i noen tilfeller?!

Har noen kolosale tilfeldigheter av og til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...