Gå til innhold

er ikke dette uforsvarlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Steinkalven

Kjæresten min bor et mye mer sentralt sted en meg og hans fastlege har fulgt han siden han var baby derfor valgte han akkurat han. Legen er den mest poppulere legen ved legesenteret og har etter min mening altfor stort ansvar.

I april var kjæresten min der og skulle bestille seg en ny time, han fikk da timen i månedsskiftet juni/juli!!

Ansatte på legesenteret sier at de fleste bestiller nye time idet de går ut fra legen for det er så lang ventetid, det er jo uansvarligt gjort av dem sefølgelig, men en helt annen sak.

Er det virkelig lov å ha så mange pasienter at ventetiden er på flere månder?

Kjæresten min vil ikke bytte lege sideb det er han han alltid går til, han om det han får vel gå runt å lide frem til juli da.

MEN la oss si at en kvinnelig pasient av denne legen mistenkte at hun var gravid og ville ta en test, fristen for abort han jo gått ut lenge før hun får time, eller andre kritiske ting en svært dårlig person må jo bare gå på legevakten, for å få time hos legen sin blir jo umulig, men så plager osv kan være mer alvorlig feks kreft, og da teller jo 2 månder veldig mye!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103424-er-ikke-dette-uforsvarlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest venter ikke

Jeg bruker legen som var norges mest populære da fastlegeordningen skulle innføres - og får alltid time samme uke jeg ber om det - eller samme dag hvis det er akutt...

Leger som har mange måneders ventetid mener jeg har tatt inn for mange pasienter på sin liste - eller de administrerer sin tid dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...