Gå til innhold

Voldtatt av "kjæreste"/"X-kjæreste"???

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om det er noen her som har hatt/har problemer med en de har vært/er sammen med? Jeg sliter selv om det er 2 år siden jeg sist så han jeg "var sammen med". Jeg skulle ønske noen som er i samme situasjon ville snakke med meg... Slemt å si - men er jo litt deilig å kunne vite at man ikke er alene. Og akkurat nå føler jeg meg veldig alene. Aldri snakket med eller hørt om noen i samme situasjon... Og jeg føler at mennesker som ikke har opplevd noe vondt som likner, ikke forstår hvordan det er å føle seg så skitten og ekkel så lenge etterpå. Vil bare snakke med noen...

Klemklem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103482-voldtatt-av-kj%C3%A6restex-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke kjærester jeg har hatt problemer med i den forstand..

Men er nå her likevel jeg..:-)

Bruk meg!

*klem*

Heisann!! eg har desverre vært i din situasjon..eg vet ikke ka eg skal gjøre..eg føler meg skitten, ekkel..men jeg ville jo ikke!! jeg sa nei..men han holdt meg fast..han har gjort det flere ganger..sier at han skal slutte, jeg tror på han.. vi er jo beste venner..eller er jeg bare hans sexpartner??

Jeg vet ikke helt hva jeg føler,hva eg kan føle..

Hilsen meg

Hei

For ca. 10 år siden, da jeg var sammen med ex-kjæresten, så sa jeg nei. Men han mistolket meg, og jeg greide ikke å stoppe at det skjedde.

Jeg har tenkt mye på det i ettertid, og skjønner nå at jeg dissasosierte. Jeg gikk ut av kroppen min og ble borte. Det var noe jeg lærte som liten. Men jeg ante ikke da at jeg var misbrukt, og skjønte ikke min egen reaksjon. Jeg visste bare at jeg hadde sagt nei, og at han burde ha hørt etter. Den følelsen av å bli borte - den var skremmende.

Heisann!! eg har desverre vært i din situasjon..eg vet ikke ka eg skal gjøre..eg føler meg skitten, ekkel..men jeg ville jo ikke!! jeg sa nei..men han holdt meg fast..han har gjort det flere ganger..sier at han skal slutte, jeg tror på han.. vi er jo beste venner..eller er jeg bare hans sexpartner??

Hilsen meg

Hei. Ville bare si at ingen har rett til å holde deg fast mot din vilje. Det hjelper ikke om han lover bot og bedring. DU ER VERDT MYE MYE MER!

Klem fra

Hilsen meg

Hei. Ville bare si at ingen har rett til å holde deg fast mot din vilje. Det hjelper ikke om han lover bot og bedring. DU ER VERDT MYE MYE MER!

Klem fra

Annonse

• 2 uker senere...

Hilsen meg

Hei _småen_!

Jeg skjønner deg. Du føler at dere er bestevenner og tror på han... Det gjorde jeg også (i 3 år). Føler meg fortsatt skitten og ekkel. Så lenge jeg var sammen med han fyren beskyttet jeg han og "trodde det var riktig, det han gjorde mot meg". Etter at jeg fortalte litt til vennindene mine (ikke om overgrepene, men at han var voldelig), forsto jeg mer og mer at det han gjorde var galt. Jeg var rett og slett blitt helt hjernevasket. Du fortjener bedre, det skjønner du kanskje selv etterhvert også! :) Håper du skjønner at det er fullstendig galt at han holder deg fast når du sier nei. Jeg ville ikke stolt på at han lover "bot og bedring", men skjønner deg jo, nå som du er i den situasjonen. Du er hvertfall ikke alene!!!!!!!

Kos og klem LinCeci

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...