Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er ei 18 år gammel jente som har vært plaget av kviser siden 13 års alderen. Jeg har røvd alt av kremer som man kan få på resept; Skinoren, basiron osv.

Siden kvisene har vært et så stort "problem" for meg, gikk jeg til lege (høsten 02), og fikk en dose med tetracycliner. Dette har jeg brukt siden, og har merket at hunden har blitt bedre. Men, jeg har enda ikke fått helt tilfredsstillende resultat, og er fast bestemt på å prøve noe annet.

Det jeg lurer på er:

Er det noen som har erfaringer med p-piller som hjelper for kviser, i tilfelle hvilke?

Eller...

Bør jeg oppsøke hudlege, og evnt. hvilke alternativer vil jeg da få?

Jeg tenker også endel på bivirkningene med disse preparatene... og vil gjerne høre andres erfaringer!!!

Takknemlig for alle svar!

Mvh. ei fortvilet jente...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103486-trenger-r%C3%A5d-ang-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mia221365380467

Hei Rakel!

Jeg begynte på Diane p-piller for ett år siden fordi jeg var endel plaget med kviser. Etter å ha brukt pillene i ca. 4 måneder begynte jeg å merke forbedringer i huden. Nå,ett år etterpå, er huden min helt kvisefri.

Jeg vil anbefale deg å prøve Diane.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...