Gå til innhold

Når er det NOK????????????????


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

faen i helvete ! THIS IS IT!

ikke FAEN om jeg vil leve dette forbanna DRITTLIVET noe mer!

Ingen flere piller. Nekter å ta de. jeg blir feit. er deppa. har hatt tre korte episoder igjen. (psykotiske symtomer og slikt..) i løpet av ei uke. Mer og mer deppa. i går ble operasjonen min utsatt. lenge. orker ikke gå slik mer.

de kan si hva de hvil, men pillene hjelper ikke.

har begynt å drikke igjen. teller piller, men har ikke mange. de passer jo på så inn i g....

i dag fikk jeg vite at jeg må ut av leiligheten. har 1 mnd på meg.

Jeg har ikke nok penger. har ikke mat, men det kan være det samme. jeg er blitt feit.

har skadet meg igjen. lenge sia nå.

er lei av å prøve, prøve og prøve igjen. Jeg har aldri flaks, ingenting har noensinne gått min vei, jeg har kjempet og kjempet, nå orker jeg ikke mer.

vil bare bøi psykotisk, og fly ut av verandaen. så knekker jeg nakken og dør, og folk vil tro jeg falt i fylla eller noe.

vil ikke inn igjen, vil ikke leve med inn og utskrivelser, vil ikke på et jævla senter,

orker ikke gidder ikke makter ikke.

hele planen føles håpløs. faste innleggelser, akutte ved behov, behandlingssenter, hjemmesykepleie. piller, mer piller, ennå fler piller.

det slutter aldri. og de sier jeg må forstå at jeg aldri blir helt bra, at det er SÅÅÅÅÅÅÅÅ viktig å ta pillene, sååååååå viktig med motivasjon.

og jeg er såååååå smart og det er ikke måte på. men får jeg til noe????????

Hvorfor skal de på død og liv holde liv i meg? er jo bare problemer og utgifter.

jeg er så trøtt og sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg. Det er slitsomt og vanskelig å holde ut. Har dårlig økonomi selv, og en liten gutt å forsørge. Så det hjelper ikke om vi er tomme for penger; bleier må vi ha. Piller løser ikke problemene, ikke engang terapi ser ut til å løse problemene, og alle disse velmenende menneskene... Vi får bruke tid. Tiden er alt vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et verdifullt menneske, la ingen innbille deg noe annet. De som er rundt deg, på sykehus og i det off. hjelpeapparatet ellers, er der for å hjelpe deg og yte service overfor deg, det er du som er med på å skaffe DEM mat på bordet hver dag. I en overgangsfase, så er det kanskje slik at du bare bør satse å ta vare på deg selv best mulig, og ta de råd som trenges for å komme på rett kjøl.

Selv om du er avhengig av medisiner resten av livet, så er allikevel resten av livet og hvordan du lever det, ditt eget ansvar. Det er det ingen som kan ta fra deg hverken gleden ved eller ansvaret for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...