Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis!

Nå går det bare en vei, men det vet du vel?

Håper du får en fin dag med både kake og gaver. :-)

*klem*

Fortsetter under...

Skrevet

Grattis conan! :-)

:veiver med flagg og Bayer:

Skrevet

Ha en belivet aften og en litt mindre belivet dagen derpå. Husk det der som Labber sa om konge om natten, konge om dagen. Det er han sjæl ;o))

Shipohoi!

Annonse

Skrevet

Gratulerer med dagen.......og husk:

"En mann er aldri eldre enn den kvinnen han tar på."

;-)

Skrevet

Nå trodde jeg vel ikke at figuren Conan egentlig var sann...men om han er et menneske som bare LIGNER litt på "vår" Conan her, ja, så er jeg med på gratulasjonene! :-)

Ja, jeg rauser til med en klem også -hvis han finnes, altså!

Skrevet

Det er rørende å se at flere av dere holdt seg våkne til over midnatt, kun for å overbringe med gratulasjoner. Slikt varmer... :-D

Gjest dimi
Skrevet

Det er rørende å se at flere av dere holdt seg våkne til over midnatt, kun for å overbringe med gratulasjoner. Slikt varmer... :-D

Happy burschda til deg ;o)

Skrevet

Gratulerer med dagen og håper du får en fin dag.

Annonse

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Gratulerer, håper du får noe nyttig i gave.

Hva får du ?

Skrevet

Gratulerer, håper du får noe nyttig i gave.

Hva får du ?

Så langt:

en bok, noen sokker, et slips, en tre-pack med lommetørklær, han derre Nytt på Nytt fyrens vaskebok med ditto klutsett, og en STOOOR klem fra sønnen min *snufs*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Så langt:

en bok, noen sokker, et slips, en tre-pack med lommetørklær, han derre Nytt på Nytt fyrens vaskebok med ditto klutsett, og en STOOOR klem fra sønnen min *snufs*

Det høres ganske normalt ut, og sikkert koselig.

Det artigste jeg har fått er Batman sengetøy !

Også fikk jeg for noen år siden et hjemmelaget klippekort til sex. Det ble inndratt og teksten endret da jeg lurte på hvor og med hvem jeg kunne bruke det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...