Gå til innhold

Var dette nødvendig,Nhd??


Gjest Abye

Anbefalte innlegg

Gjest Abye

Jeg var hos legen og sykemeldte meg.Så på sykemeldingen min,ser jeg det står under pkt. 4(diagnose)p80 Personlighetsforstyrrelser.

Jeg har ikke sagt til min arbeidsgiver at jeg har psykiske problemer,jeg har jobbet der lenge,det er første gang jeg er sykemeldt.Men nå vet jo de det også...Var dette nødvendig av legen å skrive?

Jeg ble veldig skuffet nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alle arkene som har gjennomslag med kopi til alle felt. Det punktet du refererer til, synes bare på DIN rosa kopi. Sjekker du bilagene under, som arbeidsgiver får, så ser du at det ikke står noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abye

Det er ikke alle arkene som har gjennomslag med kopi til alle felt. Det punktet du refererer til, synes bare på DIN rosa kopi. Sjekker du bilagene under, som arbeidsgiver får, så ser du at det ikke står noe der.

Jeg har fått den "nye" type sykemeldingsblanketter,som trykkes på hvert sitt ark,og er lyseblå i fargen på arket,med et blått logo..Skrevet på data...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Diagnosen står ikke på det eksemplaret som går til arbeidsgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått den "nye" type sykemeldingsblanketter,som trykkes på hvert sitt ark,og er lyseblå i fargen på arket,med et blått logo..Skrevet på data...

Se gjennom alle eksemplarene så vil du se at de ikke er helt like.

Det skjemaet som skal sendes til arbeidsgiver samme dag, og det som skal sendes til den som utbetaler sykepenger skal ikke inneholde diagnose.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...