Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høh... Ja, bare vær kjepphøy så lenge du kan. Jeg ligger i hardtrening her!;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hva spiller du?

Spiller vel "ingen rolle" tenker jeg, det er det mange som gjør uten å løfte en finger :-)

Skrevet

Høh... Ja, bare vær kjepphøy så lenge du kan. Jeg ligger i hardtrening her!;-)

*Gliser*

Øvelse gjør mester! Hehe...

Skrevet

Hva spiller du?

Spiller Collapse. Egentlig dønn kjedelig, men man blir hekta. Og så er det så artig å terge musikeren, for han tror at han kan slå poengsummen min! Hehehe...

Skrevet

Spiller vel "ingen rolle" tenker jeg, det er det mange som gjør uten å løfte en finger :-)

Det krever nok litt mer konsentrasjon enn som så ::)

Skrevet

Spiller Collapse. Egentlig dønn kjedelig, men man blir hekta. Og så er det så artig å terge musikeren, for han tror at han kan slå poengsummen min! Hehehe...

Denne var jeg også hekta på - leeeenge - men etter at trial-perioden gikk ut og jeg måtte gå over til webutgaven så gadd jeg ikke mer. Dvs. der får jeg så lite poeng at det er ikke gøy en gang.

Skrevet

....jeg tror jeg har 1.7 "et eller annet", på level 13...., skal sjekke når jeg kommer hjem!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det krever nok litt mer konsentrasjon enn som så ::)

Eller man kan spille dum ?

Eller man kan spille melk ?

Eller spille sin sæd til jorden, slik Onan gjorde ?

Skrevet

Men det er ikke på nettutgaven tipper jeg?

Nope - der har jeg ikke fått så mye, husker faktisk ikke rekorden (sikkert fordi den er så lav).

Skrevet

hah! 2,8 mill her! :)

Ikke på nettutgaven vel? Den går nemlig ikke lenger enn til nivå 9 før den stopper opp...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...