Gå til innhold

hvor lenge varer herpes?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest jentekreps

Hei! Jeg har herpes simplex på munnen selv til tider, og det er et virus som aldri går ut av kroppen men som beveger seg langs nerveganger og ut til munnen når immunforsvaret er nede eller man utsettes for stress, sol, kulde m.m. Dette er noe herk, og jeg er ganske sikker på at såret kan smitte både før og etter blemmen har sprukket. Når hun ikke har utbrudd er smittefaren veldig liten heldigvis. Som regel tar det ca en uke å bli kvitt dem. Man burde la sårene være slik at de tørker ut. Jeg har fått en krem på resept som jeg bruker når jeg kjenner det kommer en blemme, altså før det utvikler seg sår(banking, stikking, kløe osv) og da har det gått over på noen minutter. Det heter Vectavir. Når du leser dette, har nok ikke dama di sår. Sannsynligvis har du kanskje dette viruset i kroppen (80% av befolkningen har det) men ikke alle får utbrudd. La oss håpe du er en av dem. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...