Moffen1365380516 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg har et barn med astma. 3 vennepar av meg har også liknende sykdomstilfelle i sin familie. Disse har benyttet Aeronol, et naturprodukt fra helsekostbutikken basert på fettsyrer fra den grønnleppede muslingen. De benyttet tidligere flere typer astmamedisiner med vekslende hell. Akutte sykehusbesøk var eneste løsning når anfallene ble for tøffe. 1-2 måneder etter oppstart med Aeronol var nattesøvnen normal og ingen anfall plaget barna ders lengre. Astma medisinene var også lagt bort og har siden ikke vært i bruk hevder foreldrene. Er det andre som har erfaring med Aeronol? Astma medisinene mitt barn tar i dag har negative effekter jeg helst ikke ønsker og søker defor andre løsninger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103726-bekjempelse-av-astma-med-aeronol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbe Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvor gammelt er barnet ditt? Spurte en barnelege på Voksentoppen om dette med alernativ medisin. Vårt barn er 14 mnd og har alvorlig astma. Legen sa at han hadde erfaring med mange som prøvde alternativ medisin. De fleste han hadde kontakt med hadde liten effekt av dette, men noen opplevde god effekt. Likevel var han i tvil da de som opplevde god effekt ofte var i 3-5 års alder - en alder da barn ofte blir markert bedre/evt. vokser av seg plagene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103726-bekjempelse-av-astma-med-aeronol/#findComment-601296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moffen1365380516 Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Hvor gammelt er barnet ditt? Spurte en barnelege på Voksentoppen om dette med alernativ medisin. Vårt barn er 14 mnd og har alvorlig astma. Legen sa at han hadde erfaring med mange som prøvde alternativ medisin. De fleste han hadde kontakt med hadde liten effekt av dette, men noen opplevde god effekt. Likevel var han i tvil da de som opplevde god effekt ofte var i 3-5 års alder - en alder da barn ofte blir markert bedre/evt. vokser av seg plagene. Takk for svar. Barna som har hatt svært god erfaring med Aeronol har hatt diagnose astma fra 1 års stadiet og tidligere. Aeronol ble foreldrene kjent med og gav barna da de var ca. 4 år. Merkbar effekt kom etter 2 uker, Etter 4 uker var barnet ikke til å kjenne igjen. At barnet har vokst astma`n av seg akkurat i denne perioden tar foreldrene som dårlig legehumor. De er svært glade over å ha funnet et stoff som kan handtere den svært plagsomme inflamasjonen i luftveiene og anbefaler dette sterkt til andre foreldre med samme problem. Jeg har for 2 uker siden startet med å gi mitt barn Aeronol. Det er posetive endringer på gang og jeg venter spent på den videre utviklingen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103726-bekjempelse-av-astma-med-aeronol/#findComment-611152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbe Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Takk for svar. Barna som har hatt svært god erfaring med Aeronol har hatt diagnose astma fra 1 års stadiet og tidligere. Aeronol ble foreldrene kjent med og gav barna da de var ca. 4 år. Merkbar effekt kom etter 2 uker, Etter 4 uker var barnet ikke til å kjenne igjen. At barnet har vokst astma`n av seg akkurat i denne perioden tar foreldrene som dårlig legehumor. De er svært glade over å ha funnet et stoff som kan handtere den svært plagsomme inflamasjonen i luftveiene og anbefaler dette sterkt til andre foreldre med samme problem. Jeg har for 2 uker siden startet med å gi mitt barn Aeronol. Det er posetive endringer på gang og jeg venter spent på den videre utviklingen. Synes det er gledelig at det virker som det virker på ditt barn. Jeg velger å se det an for vår del. Barnet vårt fikk jo astma da han var spedbarn, svært kraftig astma og er meget syk nå i en alder av 14 mnd. Tror ikke tida er inne for å prøve ut ting før han er litt eldre og mer stabil. Men har også tro på det legene sier - at ved 3-4-5 års alder vokser de fleste av seg problemene - HELDIGVIS. Og nå går vi jo mot sommer og vår som kan være en bedre tid for mange pga mye mindre virusinfeksjoner enn om vinteren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103726-bekjempelse-av-astma-med-aeronol/#findComment-611425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbe Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Takk for svar. Barna som har hatt svært god erfaring med Aeronol har hatt diagnose astma fra 1 års stadiet og tidligere. Aeronol ble foreldrene kjent med og gav barna da de var ca. 4 år. Merkbar effekt kom etter 2 uker, Etter 4 uker var barnet ikke til å kjenne igjen. At barnet har vokst astma`n av seg akkurat i denne perioden tar foreldrene som dårlig legehumor. De er svært glade over å ha funnet et stoff som kan handtere den svært plagsomme inflamasjonen i luftveiene og anbefaler dette sterkt til andre foreldre med samme problem. Jeg har for 2 uker siden startet med å gi mitt barn Aeronol. Det er posetive endringer på gang og jeg venter spent på den videre utviklingen. Forresten: hvor gammel er barnet ditt og hvor stor grad av astma har han? (hvor mye medisin trenger han og hvor ofte har han anfall? Er han så dårlig at han trenger sykehusinnleggelser?) - Jeg synes det er interresant å vite for seinere om hva jeg kan og tør bruke. Får jeg høre om noen som har like dårlig unge som meg, og like liten, og har prøvd alternative ting, så vil jeg nok være mer åpen for det -men de fleste jeg har hørt om er MYE bedre enn min sønn og flere år eldre når de prøver alternativ medisin 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103726-bekjempelse-av-astma-med-aeronol/#findComment-611430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moffen1365380516 Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Synes det er gledelig at det virker som det virker på ditt barn. Jeg velger å se det an for vår del. Barnet vårt fikk jo astma da han var spedbarn, svært kraftig astma og er meget syk nå i en alder av 14 mnd. Tror ikke tida er inne for å prøve ut ting før han er litt eldre og mer stabil. Men har også tro på det legene sier - at ved 3-4-5 års alder vokser de fleste av seg problemene - HELDIGVIS. Og nå går vi jo mot sommer og vår som kan være en bedre tid for mange pga mye mindre virusinfeksjoner enn om vinteren. Hei igjen For å gi deg upartisk brukererfaring kan du kontakte en familie som har brukt Aeronol/Lyprinol på sitt astma barn. Ring Lars Onsrud på mobil 95126380. De har hatt store astma problemer på sin lille sønn Alvin, Dette er nå betydelig forbedret - og iflg. Lars og hans kone pga. Aeronol/Lyprinol. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103726-bekjempelse-av-astma-med-aeronol/#findComment-634181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.