Belize Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Min mor har påståelig kreft. Jeg håper hun er ærlig mot oss, men, både min søster og jeg tviler. For en tid tilbake hadde hun noen "godartede" kuler i brystene. De fikk hun fjernet. Veit ikke helt om prosedyren er at brystene fjernes helt i et sånt inngrep, men resultatet blei stramme fine pupper. (Helt tilfeldig at jeg så morra mi i bar overkropp.. tro meg!). Det neste som skjedde var at hun pendlet inn til oslo innimellom for Cellegift, og annen behandling for kreft i underlivet. Hun mistet aldri noe hår, og jeg har ikke sett noe til noe arr i forbindelse med fjerning av livmor. (har bare sett magen hennes etter det. vet ikke hvor langt opp et slikt arr ville gått..) Og til slutt.. Hun påstod at hun hadde fått noen kuler i hodet. Langs hårfeste, bak øra. Jeg syntes selv at dette var et rart sted og få kreftkuler. Er det mulig? Disse var også godartet. Hun måtte oppereres, og siden det måtte gjøres plastisk, ville hun ikke få noen støtte fra staten (iflg henne). Stemmer det ? Når hun fortalte meg om operajsonen, hørtes det veldig ut som en annsiktsløftning, hvor hun innrømte at legen hadde spurt om hun ville gjøre det i samme slengen. Noen hun valgte å gjøre. Da jeg fortalte dette til min søster sa hun at hun misstenkte dette for å ha vært nettopp det, hele tiden. Det hører med til historien, at mine foreldre ble sepparert for en tid tilbake, og pappa har funnet seg en ny. Mamma er fortsatt singel. Dersom alt det hun har drevet med er skjønnhetsopereasjoner, syntes jeg det er forferdelig at hun forteller oss at det er kreft. Jeg har ingen fordommer mot at hun vil gjøre disse inngrepene, og heller aldri gitt utrykk for det til henne.. Dersom noen av dere har kunnskaper rundt kreft, kan dere evt. bekrefte/avkrefte spørsmålene mine rundt det? Og kan turene til Oslo ha vært fettsuging? (hun har blitt tynnere) Er det noe som må gjøres over flere ganger ? Setter stor pris på alle svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103919-er-det-kreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest selje Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Det høres merkelig ut! Medfølelse pluss ansikts-og brystløfting i samme slengen. Jeg syns du skulle konfrontere henne (på en kjærlig måte, det virker som om du er godt i stand til det). I den situasjonen hun er i, er det forståelig at hun både ønsker oppmerksomhet og et yngre utseende. Men det er veldig skadelig for henne å ljuge om dette nå! I alle fall for deg! Prøv å hjelpe henne ut av denne umulige situasjonen, som for meg helt opplagt er skapt av henne selv. (Måtte himmelen falle ned over meg om jeg yar sjanser nå, og hun virkelig har kreft, men jeg syns det høres hylende usannsynlig ut). Og jeg syns fryktelig synd på henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103919-er-det-kreft/#findComment-599714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adila Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Det høres merkelig ut! Medfølelse pluss ansikts-og brystløfting i samme slengen. Jeg syns du skulle konfrontere henne (på en kjærlig måte, det virker som om du er godt i stand til det). I den situasjonen hun er i, er det forståelig at hun både ønsker oppmerksomhet og et yngre utseende. Men det er veldig skadelig for henne å ljuge om dette nå! I alle fall for deg! Prøv å hjelpe henne ut av denne umulige situasjonen, som for meg helt opplagt er skapt av henne selv. (Måtte himmelen falle ned over meg om jeg yar sjanser nå, og hun virkelig har kreft, men jeg syns det høres hylende usannsynlig ut). Og jeg syns fryktelig synd på henne. høres ut som det er noe som ikke stemmer. Enig i at du må ta en prat med henne!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103919-er-det-kreft/#findComment-626358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.