Gjest dukkelise Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har i mange år slitt med en litt ekkel ting,men har holdt det veldig for meg selv.Nå har det kommet ut,og jeg har fått noen meninger,men lurer på om det er noen her inne som har det som meg. Alts,noen netter når jeg sover(og det her skjer KUN når jeg sover)blir rart å forklare det her.Vel,jeg sover,men føler meg våken.Jeg skjelver,hjertt durer som faen,jeg slutter puste,jeg tenker noen må vekke meg,noen må se,noen må da for faen få meg ut fra det her før jeg dør.Jeg våkner aldri før jeg er på god tur til å komme vekk fra denne verden.Da er det rett opp av senga og hyperventilere som faen.Må puste..masse pust...jeg er skjelven...må bruke lang tid på å roe meg. Hva er det her for noe????? Etter att jeg snakket om det,så har jeg ikke fått sove i det hele.Slutter puste med en gang jeg legger meg og holder på sovne.Holder nå på bli ganske gal av det her. Vært på smi,de sier det kan være dødsangsten jeg føler på.Det jeg følte da onkel trakk hodet mitt over sin penis.Da er det jeg lurer på...er det flere som har det som det her???? Please svar meg...er desperat etter svar på det her.Jeg feiler ingenting med hjertet eller noe.Og annfalla kommer kun på natta... Please...svar meg noen.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103963-hva-er-det-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
huufsa Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Høres ut som angst, dukken min... - Men dette har jeg ikke greie på. Jeg syns du skal legge dette innlegget på psyk.forum, og håpe at NHD vil svare deg. *klem&klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103963-hva-er-det-her/#findComment-600803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devania Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Høres ut som angst, dukken min... - Men dette har jeg ikke greie på. Jeg syns du skal legge dette innlegget på psyk.forum, og håpe at NHD vil svare deg. *klem&klem* Høres ut som noe av det samme som jeg plages av... Jeg er ikke sikker, men tror det er panikkangst. Det utarter seg litt annerledes hos meg, men følelsen er den samme. Er "våken" mens kroppen sover på en måte, og våkner gjennomsvett og hysterisk, og bruker noen ganger opp til et par timer på å roe meg ned igjen. Det eneste rådet jeg har fått av legen min (går ikke til psykolog), er at jeg skal prøve å "kjenne" etter når jeg har det sånn. Og prøve å konsentrere meg om å puste rolig. Prøve å kjenne etter hva som ligger bak, hvor jeg har den følelsen fra... Men det er nesten umulig å tørre å være i den følelsen... Jeg klarer det ikke ihvertfall, ender opp med å ta en valium eller en sovepille for å roe ned... Det går vel kanskje an å kontakte angstringen? De har muligens litt mer informasjon og gode råd der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/103963-hva-er-det-her/#findComment-606160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.