Gå til innhold

blande medikamenter


sofasurfer

Anbefalte innlegg

Skal nå ta knekken på soppen én gang for alle! Har kjøpt Diflucan og har samtidig tenkt å behandle lokalt, f.eks. med Canesten vagitorier og salve.

Er det risiko forbundet med å blande disse to medikamentene (fluconazol/klotrimazol)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal nå ta knekken på soppen én gang for alle! Har kjøpt Diflucan og har samtidig tenkt å behandle lokalt, f.eks. med Canesten vagitorier og salve.

Er det risiko forbundet med å blande disse to medikamentene (fluconazol/klotrimazol)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Hei! Jeg brukte diflucan og canesten salve, ikke stikkpiller samtidig. Det tok knekken på soppen. Noen uker etter jeg hadde tatt diflucan kom det fa/// meg igjen! Jeg skyller å skjeden med eddik og vann i en sprøyte. Dette er det eneste som virkelig har holdt soppen borte.

Tror dedt holder med salva.. Diflucan tar knekken på all slags sopp. Den sprer seg i blodet og burde kverke det meste. Tror du kan spare pillene til du skal ha mensen. Bruk en/to pille® før og etter mensen - det hjelper! Soppen kommer gjerne igjen etter mensen, særlig hvis du bruker tamponger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Hei! Jeg brukte diflucan og canesten salve, ikke stikkpiller samtidig. Det tok knekken på soppen. Noen uker etter jeg hadde tatt diflucan kom det fa/// meg igjen! Jeg skyller å skjeden med eddik og vann i en sprøyte. Dette er det eneste som virkelig har holdt soppen borte.

Tror dedt holder med salva.. Diflucan tar knekken på all slags sopp. Den sprer seg i blodet og burde kverke det meste. Tror du kan spare pillene til du skal ha mensen. Bruk en/to pille® før og etter mensen - det hjelper! Soppen kommer gjerne igjen etter mensen, særlig hvis du bruker tamponger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det hjelper neppe å ta slik dobbel behandling, en av metodene skulle være tilstrekkelig. Hvis det kommer igjen og igjen kan det være lurt å ta langvarig behandling, f.eks. Difliucan hver 14.dag eller Canesten før og etter mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det hjelper neppe å ta slik dobbel behandling, en av metodene skulle være tilstrekkelig. Hvis det kommer igjen og igjen kan det være lurt å ta langvarig behandling, f.eks. Difliucan hver 14.dag eller Canesten før og etter mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg brukte diflucan og canesten salve, ikke stikkpiller samtidig. Det tok knekken på soppen. Noen uker etter jeg hadde tatt diflucan kom det fa/// meg igjen! Jeg skyller å skjeden med eddik og vann i en sprøyte. Dette er det eneste som virkelig har holdt soppen borte.

Tror dedt holder med salva.. Diflucan tar knekken på all slags sopp. Den sprer seg i blodet og burde kverke det meste. Tror du kan spare pillene til du skal ha mensen. Bruk en/to pille® før og etter mensen - det hjelper! Soppen kommer gjerne igjen etter mensen, særlig hvis du bruker tamponger.

Takk for svar! :-)

Jeg glemte å legge til at jeg har brukt P-sprøyte (Depo-Provera) i ca. 3 år og mistet mensen etter første injeksjon (og savner den IKKE! :-) )

Men likevel er det kanskje lurt å ta en Canesten-kur en gang i måneden..(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg brukte diflucan og canesten salve, ikke stikkpiller samtidig. Det tok knekken på soppen. Noen uker etter jeg hadde tatt diflucan kom det fa/// meg igjen! Jeg skyller å skjeden med eddik og vann i en sprøyte. Dette er det eneste som virkelig har holdt soppen borte.

Tror dedt holder med salva.. Diflucan tar knekken på all slags sopp. Den sprer seg i blodet og burde kverke det meste. Tror du kan spare pillene til du skal ha mensen. Bruk en/to pille® før og etter mensen - det hjelper! Soppen kommer gjerne igjen etter mensen, særlig hvis du bruker tamponger.

Takk for svar! :-)

Jeg glemte å legge til at jeg har brukt P-sprøyte (Depo-Provera) i ca. 3 år og mistet mensen etter første injeksjon (og savner den IKKE! :-) )

Men likevel er det kanskje lurt å ta en Canesten-kur en gang i måneden..(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...